Selasa, 20 Disember 2011

Demam@Ilmu

Hari ini saya diduga oleh Allah SWT.Dia yg lebih mengetahui segala2nya..Apa yg dirancangnya utk saya...
Anak saya yg kedua Saffiya atau panggilan manjanya Piya..demam panas hari ini...

Semalam saya dah berikan 1 susu AMAZING dan 7 titis NIGELLA tapi demamnya masih belum kebah sepenuhnya..Dan pagi tadi saya segera bawanya berjumpa doktor.Doktor mengesahkan Piya mengalami infection tekak...disebabkan itu Piya demam..
Suhunya tadi mencecah 39 darjah celcius..panas betul!

Sayapun mengelap2 kepala dan badannya dgn air agar suhu badan cepat turun..sudahlah anak saya yg ni mmg jenis sukar nak makan ubat...terpaksala saya memaksanya juga..nak buat mcmana...demi kebaikan diri dia saya pegang dan kepit kaki tgnnya...klu org tgk mmg kejam..tapi niat saya mahu dia cepat sembuh...
Mungkin kerana terlalu panas..hidung Piya keluar darah..Terlampau panas bahagian dalam badan dia..mungkin...
Tapi saya masih berterusan berikannya AMAZING dan NIGELLA..sbb ia tidak akan memudaratkan lg malah produk bersifat neutral ni boleh dicampur makan bersama ubat-ubatan klinik atau hospital.

Hari juga saya miss ke kelas ilmu..mulanya niat hati nak ke sana jugak..tapi memikirkan anak2 yg lebih memerlukan saya rela lepaskan keinginan saya...
Namun Allah lebih mengetahui segala2nya...tidak lama kemudian seorang customer sms bertanyakan Nucell..dan terus pinta alamat rumah saya...Alhamdulillah..terjual sekotak Nucell hari ini..
Jika kita yakin akan ketentuan dariNya pasti ada sesuatu yg sudah tertulis buat kita...
Produk bumiputera terbaikkkk...hanya RM 89.00 /15 sachet

Tiada ulasan:

Catat Ulasan