Ahad, 5 Februari 2012

Akhirnya...dia perasan...

Mula2 nak rasa melompat sbb terlalu gembira...
Sudahlah senyumpun sampai ke telinga..(hik)
Tidak sia2 saya mengamalkan sesuatu yg benar2 memberikan manfaat besar pd kesihatan dan kecantikan..
Suami tegur..'.. dah nampak kecik dari dulu...'
Saya tidak pernah miss my SET WANITA ANGGUN since June 2011 till now...

Mula2 dari hanya guna2..
Kini,saya adalah pengguna TEGAR produk ini..
Bukan sahaja pengguna tegar malahan saya suka jalankan BISNES ini..


Sudah hampir 8 bln saya menggunakan produk2 keluaran DCL ni..
Hasilnya benar2 memberikan impak besar dlm diri saya..
Bukan saja dari segi ekonomi malahan kesihatan..dan ianya bersifat menyeluruh..
Bagi saya...wang boleh dicari..tetapi utk memelihara kesihatan yg baik dan kekal amat sukar...
Jika satu saat kita ditakdirkan terkena penyakit..anggap itu satu dugaan dariNya...
Yg paling penting kita sudah jagai dan belai nikmat Allah ini sebaiknya...
Hargai lah diri kita...Utk Allah SWT agar mudah kita beribadah pdnya...dan untuk suami serta anak2...


***Saya perlukan AGENT BEAUTY DCL disekitar PERAK.Sesiapa yg berminat BOOKED APPOINTMENT hari ini...Saya tunjukkan bagaimana BISNES HUJUNG JARI boleh menjana side income..

Pn. Ina B'bidadari DCL 0123171593


 

2 ulasan:

  1. Tahhniah Kak Ina atas kejayaanmu.... Akanku jadikan ia satu MOTIVASI untuk berjaya cemerlang juga.. Doakan Nurcantek juga yer...berjaya dlm Biz ni... Teruja tgk akk ni...hihi oo Cari bestie partner perak ke?? Semoga SUCCESS selalu kak...

    BalasPadam
  2. Terima kasih Nurcantek...
    Nak berjaya perlu beri peluang pd diri sendiri utk terus terokai dan belajar..
    Insyallah..kejayaan utk insan2 luarbiasa..
    Anda luarbiasa hebat...:-)

    BalasPadam