Ahad, 26 Februari 2012

Cabar diri sendirii..

Alhamdulillah..akibat kesibukan yg melanda..Hari ini akhirnya dapat juga buat entry baru..
Kesibukan yg dialami tak lain tak bukan..
Biasalah bila berada di dalam 2 pekerjaan pasti menuntut komitmen yg tinggi...


Khamis, 23 Feb
Saya dan KJC serta suaminya bertemu dgn client baru..
Seorang warga PAKISTAN yg berminat nak tahu ttg bisnes health and beauty yg saya lakukan...
Saya berjumpa dgnnya semasa menghadiri Seminar Marketing Power Dr Azizan...perjumpaan secara tak sengaja..
Apa yg memeranjatkan dia menyangka saya seorang DATIN..(hik)
Perbincangan hebat itu, berakhir dgn idea2 yg bernas..serta kami mendapat ILMU baru...Jadi ini peluang...harus ambil...dan laksanakan...

Mohammad Iqbal, Me and KJC

Jumaat lalu...24 Feb..
Saya cabar diri sendiri utk menjadi MC pd majlis ilmu di BC Nilai.(markas TEAM CANTEK)
Tugasan tersebut diberi oleh KJC selaku top leader saya..Saya terima wlupun hakikat dlm hati ini..timbul perasaan yg semacam...
Tanggungjawab harus saya ambil...saya hanya katakan dlm diri saya BOLEH!!!
Pertama kali sebagai MC..
Alhamdulillah saya berjaya..Komen negatif dan positif itu biasa..
Saya ambil sebagai pengalaman...Ilmu baru mengacarakan sesuatu majlis..wlupun agak kekok dan tergagap2..saya teruskan sehingga tamat majlis...

Komen dari my top leader selepas majlis...
 
Tahniah..MC yang hebat malam ni..GOOD JOB CROWN..blh jadi MC TETAP BC KITA..
· · Lihat Persahabatan · hari Sabtu, pada pukul 12.53 pagiPujian...membarakan lagi semangat nak buat lagi yg terbaikk!!!..
Acara akhir wajib bg TEAM CANTEK..posing time...I LIKE...


Happy sgt berada dlm TEAM ni...This is the SCHOOL OF BISNESS...Ingin jumpa kami secara live jom ramai2 booked tmpt ke seminar pertama kali dianjurkan oleh TEAM CANTEK...
CEpat!! Tempat Terhad...

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan