Selasa, 12 November 2013

CocoaRich - Collagen Drink Extra Power


PRODUK: COCOARICH

KATEGORI: Minuman Berkhasiat (Collagen Drink Extra Power)

KETERANGAN: Produk keluaran pertama oleh Eida Hasan Pretty Shop (JM 0603725-A) yang beralamat di No.11, Jalan Pakis 5, Taman Sri Pulai, 81110 Johor Bahru. Boleh didapati di laman fb rasmi http://www.facebook.com/eidahasan.prettyshop.
100% keluaran muslim, halal, buatan Malaysia dan kaya dengan khasiat sejati.
Ia adalah hasil kajian serta maklumbalas pelanggan selama 2 tahun pengeluar dalam bidang pemasaran produk kesihatan dan kecantikan yang bergiat aktif di laman sosial paling berpengaruh iaitu Facebook. Ramuannya adalah gabungan herba bermutu tinggi yang diformulasi supaya memberi kebaikan kepada tubuh badan dalaman dan luaran. Ia sesuai dinikmati seisi keluarga, lelaki dan wanita, kanak2 dan dewasa atau usia tua juga amat baik untuk ibu2 mengandung.
Matlamat pengeluaran adalah untuk menambahnilai kehidupan dan membantu ramai orang mendapatkan minuman berkhasiat yang sempurna serta menambah tenaga.
Sekotak ada 20 sachet 25gm. Harga pasaran RM45 SM / RM50 SS.
Minuman yang diperkaya dengan rasa koko, enak, segar dan secukup rasa. Sangat sesuai diminum bersama sarapan atau waktu bersahur juga selepas melakukan pelbagai aktiviti harian.

CARA HIDANGAN: Bancuhkan satu sachet ke dalam secawan air panas, kacau dan boleh diminum.

KANDUNGAN & KHASIATNYA:
Terdapat 17 bahan ramuan CocoaRich.

Bahan asas adalah Kopi Arabika, Serbuk Koko, Gula Perang dan Krimer Tanpa Tenusu.

Campuran Collagen, Glutathione dan Vitamin C mencantikkan dan menghaluskan kulit, dapat mencegah faktor penuaan, mengatasi situasi kulit kering dan kusam juga menjadikan kulit semakin cerah, gebu dan lembut dalam masa yang singkat.

Ekstrak Maquiberry (Raja Buah), Acai Berry, Goji dan Blueberry mempunyai anti oksidan yang tinggi sangat penting untuk kawalan sistem tubuh badan dan membantu mengawal glukosa darah, seterusnya menyeimbangkan penggunaan tenaga serta menghalang pembentukan sel-sel lemak yg baru. mengurangkan berat badan, mengempiskan perut buncit, menyingkirkan toksin dalam badan yang menjadikan badan lebih sihat dan segar bertenaga. Goji memberi faedah kesihatan seperti menghapuskan radikal bebas, menggalakkan metabolisme, melancarkan pengaliran darah, mengoptimumkan fungsi hormon dan juga membaiki tenaga fizikal. Ia meningkatkan faktor kesuburan lelaki dan wanita.

5 Ekstrak Makanan Sunnah iaitu Kurma, Kismis, Madu, Buah Tin dan Buah Delima serta Ekstrak Gingko Biloba sangat baik untuk kesihatan badan, faktor penggalak pengaliran darah ke otak menjadikan daya ingatan yang kuat, tajam pemikiran, cepat bertindak serta menstabilkan kawalan emosi.

Kesimpulannya CocoaRich adalah minuman yang kaya dengan khasiat menjadikan ia satu evolusi dan rahsia kesihatan dan kecantikan anda seisi keluarga.


Harga:

RM 45.00 / 25gm x 20 sachet

Postage: RM 6.00s RM 10.00ss

Tiada ulasan:

Catat Ulasan