Khamis, 14 November 2013

Secret Tasnim

Secret Tasnim


“ Rahsia Tambah Sihat dan Ingin Menawan “
Tasnim produk minuman yang sangat tinggi nilai nutrisi keluaran terbaru D’Navechee Beauty (M) Sdn Bhd yang menjanjikan faedah yang pelbagai bagi para pengguna.Diformulasikan daripada Soya, Kolagen, Vitamin, Kismis dan Fiber.
Keistimewaan :
- Membantu melangsingkan badan. - Membantu menyihatkan badan. - Membantu mencerdaskan minda. - Membantu menguatkan tulang. - Membantu mencantikkan kulit. - Anti penuaan & mencegah pigmentasi kulit. - Membantu peredaran darah. - Membantu sistem penghadaman
Ramuan :
Soya, Kolagen, Vitamin, Kismis, Fibre
KHASIAT SOYA

kacang soya
- Mengurangkan risiko penyakit jantung. - Mengawal paras kolesterol. - Isoflavin; Mencegah barah payudara dan rahim, menguatkan tulang. - Lesitin; Mempercepatkan peredaran darah, menyahtoksin, mempertingkatkan fungsi ginjal, jantung dan hati, anti penuaan, mencegah pigmentasi kulit. - Mengandungi asid amino, asid lemak, omega 3, asid folik, zat besi dan kalsium. - Mencegah sembelit. - Mencegah barah usus. - Membantu perkembangan otak. - Mengawal berat badan.
KOLAGEN PROTEIN
- Mengekalkan kecantikan. - Awet muda. - Melembapkan kulit. - Menganjalkan kulit. - Menyembuhkan luka dan menghilangkan parut. - Mencantikkan kuku. - Menghalang keguguran rambut. - Menguatkan tisu otot. - Mengurangkan sakit sendi.
KHASIAT KISMIS

kismis2

- Membantu meningkatkan daya ingatan & hafalan. - Memperbaiki pengedaran darah. - Melawaskan pembuangan air besar. - Melindungi hati. - Memperbaiki ton kulit & keanjalan kulit. - Melawan bakteria mulut yang menyebabkan pereputan gigi.
KHASIAT OAT

oats

- Mencegah penyakit jantung. - Menghapuskan kolesterol pada arteri jantung. - Menurunkan tahap kolesterol. - Menjamin kesihatan usus. - Mencegah sembelit dan buasir. - Antioksidan.


Testimoni:
Siti Aziah- 36 tahun

Selepas melahirkan anak kembar 6 tahun yang lalu, saya kerap tidak sihat.Saya cepat berasa letih dan sering demam sehingga berat badan saya yang asalnya 48kg menjadi 39kg.Oleh kerana tertalu kurus, wajah saya menjadi cengkung dan kelihatan tua dari usia sebenar.Pelbagai produk telah saya cuba untuk mengembalikan berat badan yang asal, namun gagal.Alhamdulillah hanya dalam tempoh sebulan saya mengamalkan pengambilan tasnim iaitu selepas sarapan pagi dan makan malam, akhirnya berat badan saya naik 3 kg.Saya berasa sangat gembira dengan perubahan ini dan akan meneruskan pengambilan produk berkhasiat ini walaupun saya telah mendapat berat badan yg ideal.Wajah saya tidak lagi cengkung dan saya merasa lebih ceria.

Testimoni:
Nor Azwaliza 37 tahun

Saya Nor Azwaliza,Berusia 37 tahun.Selama ini saya mengalami masalah tumit kaki yang kasar dan pecah-pecah.Setelah saya diperkenalkan oleh seorang rakan dengan produk tasnim dan saya menggunakan selama 22 hari.Saya mendapati masalah tumit kaki yang kasar telah tiada.Terima kasih kepada Dnavechee yang telah menyediakan produk sebegini bagus.

Harga:
45 sachet
WM RM 280.00 EM RM 308.00 BRU $ 162.00 SPORE $ 161.00

22 sachet

WM RM 150.00 EM RM 162.00 BRU $ 85.00 SPORE $ 84.00

Tiada ulasan:

Catat Ulasan