Khamis, 14 November 2013

Jamaeca Secret Juize

Jamaeca Secret Juize


Minuman kesihatan yang mengandundi Puri Strawberry dan Yis Beras merah yang mempunyai kuasa penyembuhan yang luar biasa.Yis Beras Merah mengandundi sebatian Monacolins yang berkesan menurunkan kadar kolesterol dan lain-lain penyakit jantung yang berpunca daripada tahap kolesterol yang tinggi.

Keistimewaannya:
  • Membantu mengelakan penyakit yang melibatkan jantung dan saluran darah yang menyebabkan penyakit stroke, penyakit jantung, kolesterol tinggi dan tekanan darah tinggi.
  • Membantu melembutkan saluran darah yang boleh menyekat pengaliran darah ke otak yang mengakibatkan sakit bahu, letih, kebas, pitam, tangan dan kaki terasa sejuk, sakit kepala, mata kelabu dan sesak nafas.
  • Membantu melembutkan dan melancarkan peredaran darah agar dapat membekalkan oksigen dan nutrient ke jantung dan organ-organ lain.
  • Mencantikkan kulit dan melambatkan proses penuaan dengan keberkesanan Anti-Oksida.
  • Mengurangkan kolesterol dalam darah
  • Menguatkan jantung
  • Membantu melawaskan sistem penghadaman
Testimoni:
Puan Kartika - Masalah Sesak Nafas

Saya kerap  mengalami masalah sesak nafas yang teruk.Apabila berada di dalam situasi kesukaran bernafas membuatkan saya berasa takut.Suatu hari ketika sedang berehat, tiba-tiba saya berasa sukar untuk bernafas.Pelbagai cara telah saya cuba namun gagal sehingga saya teringat kepasa Jamaeca produk baru keluaran Dnavechee.Saya meminta suami membancuh Jus Jamaeca dan alhamdulillah hanya 2 teguk pernafasan saya kembali normal.Saya berasa amat gembira sehingga selepas mengamalakn Jus Jamaeca saya tidak lagi mengalami masalah tersebut.

Testimoni:
En Azmi- Masalah Gout

Saya mengalami masalah gout sudah hampir 16 tahun.Seperti mana yang diketahui, orang yang mempunyai penyakit gout tidak boleh mengambil makanan laut, tetapi saya telah tersilap makan dan menyebabkan sendi terutama di bahagian buku lali telah membengkak dan sakitnya teramat sangat sehingga saya tidak boleh tidur.Saya  telah diperkenalkan dgn Jamaeca dan setelah setengah jam meminumnya kesakitan kaki sata berkurangan dan dalam masa 1 minggu bengkak di lutut juga telah surut.

Harga:

WM RM 155.00 EM RM167.00 BRU $ 87.70 SPORE $ 86.70

Tiada ulasan:

Catat Ulasan