Rabu, 6 Mac 2013

Transformasi DCL

Transformasi! Transformasi!
Sana sini pasti ada perubahan..Tidak salah menerima perubahan..jika perubahan itu mendatangkan banyak kebaikan kepada sesetengah pihak..Dan yang pasti setiap kebaikan itu telah dicatat..Sajalah nak share ngan u ollz..hihi
Agak lama juga HQ DCL di Wangsa Melawati tidak membuat majlis ilmu..
Atas permintaan leader-leader atasan..Wisma DCL kembali lagi bergegar dengan sorakan dan laungan berAURA positif daripada segenap daerah yang hadirkan diri malam tu..
Jika dah biasa pegi ke Wisma DCL..lain macam tau rasanya..Aura yg sangat kuat..Aura untuk terus kaya dan berjaya..
Mencari-cari biz partner yg boleh hadirkan diri malam tu..tapi sayang..masing2 ada komitmen..
Tapi tidak mengapa..Ilmu yang kita dapat hari ini utk dikongsikan..
Hakikatnya nak berjaya memang perlu ke Majlis Ilmu..mungkin ada yg menganggap..buat apa?mengantukla? buang masa?
Haa..inilah kata2 negatif atau budak kecik yg dok dalam diri kita..Bayangkan dah bertahun2 dok dengar ckp dia..bila tiba satu saat kita lawan budak kecik ni..masa tu lah wujud satu perasaan berbelah bagi pulak..Apapun kita kena kuat..Jangan diikutkan sangat..Sebab KIB dulu pun macam tu juga..Alhamdulillah..kadang2 apa yg kita buat perlu paksa diri..Syukur sangat2 bila kita paksa diri..
Banyak yang KIB dapat belajar dalam ilmu perniagaan dan kemanusiaan..


Mendengar perkongsian hebat dari seorang bekas NAVY yg telah bergelar JUTAWAN ini benar-benar menimbulkan sesuatu..iaitu YA...AKU TELAH BUAT PILIHAN BETUL.Beliau adalah antara orang terawal yg membina kerjaya bersama DCL.Ramai yang TAHU tapi masih BELUM sedar!! DCL perlu dilihat dengan MATA HATI...begitulah kata-kata beliau.
Penerangan yg cukup jelas dan padat..
Kenapa dan mengapa perlu buat DCL dan apa yg DCL boleh bagi..Ayuh, KIB kongsikan
Ada 10 elemen yang sukar kita temui dimana-mana syarikat lain..
  1. Untung Segera
  2. Untung Bonus (Plan Pemasaran)
  3. Pangkat (Duta Jutawan)
  4. Anugerah (Percuma, Pengiktirafan )
  5. Kereta Mewah
  6. Umrah atau Melancong
  7. Pencen ( Royalti sehingga 40%)
  8. Boleh diwarisi/ jaminan
  9. Tabung Rakaniaga
  10. Tabung Jihad (0.25%)
 Yang pasti anda tidak perlu segulung ijazah utk bermula..Apa yg anda inginkan selama ini..Jika anda tidak ramai kawan..disini tempatnya dimana silaturahim sangat utuh..Jika anda mahu menambah pendapatan..disini juga tempatnya..jika anda ingin belajar teknik-teknik perniagaan, meningkatkan keyakinan diri serta keluar dari kepompong kebiasaan...ini juga adalah tempatnya..DCL merupakan UNIVERSITI terbaik untuk anda..Ia umpama SCHOOL OF BUSSINESS malahan lebih dari itu dimana nilai-nilai kemanusiaan yang tinggi juga turut di ajar..

Malam itu juga KIB dan rakan-rakan seperjuangan mendengar testimoni hebat dari 2 orang srikandi DCL.Teruja sangat dgn testimoni daripada kakak ni..alamak lupa plak namanya..
Berkongsi tentang kebaikan Egnius...Tersentuh mendengar perkongsian beliau kerana beliau tidak tahu menulis dan membaca..beliau berkata niat beliau cuma satu..mahu belajar dan membaca dengan lancar..Alhamdulillah..beliau bertemu dengan produk hebat DCL iaitu Egnius..dan kini beliau sudah boleh membaca dan mengenal huruf sedikit berbanding dgn dahulu.


Kemudian perkongsian testimoni daripada Syuhada seorang ibu dgn 2 orang cahayamata.Beliau baru sahaja melahirkan anak kedua dan kini anak beliau berusia 2 bulan.Beliau berkongsi mengenai SET BERSALIN DCL yang sangat2 memberikan kesan.Beliau melahirkan bayi kedua secara pembedahan dan apa yg mengembirakan beliau luka jahitan cepat sembuh dan kering dalam masa tidak sampai 2 minggu.Berbanding ketika beliau melahirkan anak pertama dan tidak menggunakan produk DCL.
Malahan kata beliau, beliau rasa cukup bertenaga dan tiada masalah keletihan.Jika anda adalah pengguna tegar produk DCL..Ia mampu memberikan kesihatan yg sangat-sangat optimum kepada anda.Malahan dalam islam ada menyebut..pilih wanita yang pandai memasak, pandai menjaga tempat tidur serta pandai menjaga kesihatan.



At last..sesi biasa..bergambar..kita kurang sikit bergambar2 ni..hahaha...iyer ke..
Inilah antara barisan sahabat-sahabat yg sama2 menyemarakkan bisnes DCL..Ce teka yg mana satu KIB..hehe



Apapun...inshallah...Shah Alam akan bergegar tidak lama lagi dgn DCL..Nantikan yea..
KIB akan update banyak lagi info selepas ini..

We are not GLAM..but we have beautiful relationship with u..that's 3s

Helo..helo KIB 0123171593

Tiada ulasan:

Catat Ulasan