Khamis, 26 Julai 2012

STA - SET TAMPAN ADUKA

Memperkenalkan SET terbaru dari KIB..
Jika sebelum ini KIB lebih cenderung promosikan produk kaum hawa dari kaum adam diluar sana..
Bukan kaum hawa sahaja ingin kelihatan cantik dan sihat..kaum adam juga ingin kelihatan tampan bergaya...Biar sama cantik sama padan..Biar sama sihat dan perolehi manfaatnya...

Jika kita ada SWA..
KIB perkenalkan STA-SET TAMPAN ADUKA
Apa kelebihan STA..

NUCLONZ

Digunakan secara tradisional untuk melawas buang air besar, melegakan sembelit yang ringan,mengurangkan kebuncitan dan untuk mengurangkan berat badan.Elakkan pengambilan jika sakit perut, loya atau muntah.Pengambilan yg kerap atau jangkamasa panjang boleh mengakibatkan kebergantungan kepada produk dan pengionan yg tidak seimbang.
 
ADUKA
Minuman berfungsi semulajadi.

ADUKA (Aduhai Kanda) adalah minuman berfungsi untuk kesihatan dan untuk yang bernama 'lelaki' dikomposisikan dari bahan semulajadi mewah seperti Tongkat Ali, Akar Ginseng, Ubi jaga, Ekstrak Kurma dan lain-lain.Kaya dengan protein, serat, karbohidrat dan vitamin A,B,C dan E.

AMAZING
Gabungan istimewa herba-herba terpilih:
  • Sari Bunga
  • Kismis
  • Ekstrak Buah Tin
  • Ekstrak Kurma
  • Habbatus sauda
  • Ekstrak Buah Zaitun
  • Ekstrak Dong Quai
  • Ekstrak Dang Shen
  • Ekstrak Ubi Jaga
Diilhamkan dari kitab-kitab perubatan tradisional yang membantu membina kembali usus dan imunisasi badan.Gabungan sari bunga, buah-buahan dan herba-herba terpilih didalamnya juga mampu memberi perlindungan maksimum ke atas penyakit seperti masalah gastrik, luka dalam perut dan pembedahan, kelesuan, batu karang,  dan lain-lain.

RED GUARA CAFE
Kopi abad ini...


Dikomposisikan dengan 5 bahan aktif terdiri daripada ekstrak Guarana (Paulinia cupana), Ubi Bit Merah (Beta vulgaris), Yis Beras Merah (Monascus purpureus), Kopi Arabica (Arabica Coffee) dan Kacang Soya (Glycine Max)


Adunan Guarana, Ubi Bit Merah ( Red beet root) dan Yis Beras Merah ( Red rice yeast) memberi tenaga, melancarkan perjalanan darah dan membantu sistem penghadaman.Ubi Bit Merah terbukti sebagai agen mencegah kanser.


Adunan Red Guara Cafe amat sesuai oleh semua lapisan masyarakat termasuk kanak-kanak.


Adunan biji kopi arabika yang rendah kafein dan guarana yang bertindak membekalkan oksigen sesuai diminum oleh pengidap migrain.Guarana terbukti memberi tenaga luar biasa, terutamanya untuk yang bernama 'LELAKI'.

Promosi FREE POSTAGE sepanjang Ramadhan..Tampilkan diri anda yg lebih berkeyakinan pada pagi syawal..pasti ramai yg jeling-jeling..pandang-pandang lepas ni,...terutama sekali si isteri yg disayangi..


Dapatkan STA anda..masih belum terlewat yea..
Hubungi Kak Ina Bidadari atau SMS  012-33171593

Tiada ulasan:

Catat Ulasan