Jumaat, 22 Julai 2011

Apa itu IUD??

IUD atau lebih dikenali sbagai INTRAUTERINE DEVICE
Digunakan secara umum untuk merancang kehamilan pada jarak 3 hingga 5 tahun.
Beginila rupanya....dan kedudukannya...
Ramai yg mempunyai pendapat yg berbeza mengenainya.

Saya sendiri menggunakan alat ini untuk merancang kehamilan.
Memang banyak masalah semasa mula memakainya..

Masalah keputihan..darah haid yang terlampau banyak..bila bertanya pd doktor..jawapannya..mmg itulah side effectnya..ahh..sampai bila..dahla saya merancang 3 thun...

Saya cuba mencari penyelesaiannya..dan menemui sesuatu yg merubah segalanya...
Ini yang saya temui dan terus yakin dgnnya sehingga ke hari ini...



Benar2 mengembalikan keyakinan saya...merubah saya menjadi wanita yg lebih berkarisma...kerana setiap malam adalah malam pertama...itulah BIDADARI..

PROMOSI KEAHLIAN RM 77
HARGA AHLI RM 59.50

HUBUNGI atau SMS
PN.INA CANTEK 012-3171593

Tiada ulasan:

Catat Ulasan