Ahad, 17 Julai 2011

Dimana ada kemahuan..Disitu ada jalan..

Bukan sekadar omong2 kosong..setiap kejayaan memerlukan usaha yg lebih..tidak perlu nak korbankan masa bersama keluarga atau wang ringgit hingga 'riban-riban'..itu semua bisnes yg mengarut!!
Dlm byk2 bisnes MLM yg saya ceburi...DCL benar2 membuatkan sy lebih tertarik,menarik kau mmg daboomm...hahaha...
Mana tidaknya dgn modal yg kecil anda boleh untung besar...
Jika org bertanya..'kau buat bisnes apa ina...' dgn bangga saya menjawab DCL..lebih adil lebih sukses...

Mereka hanya berkata...'oooo...DCL...'
nampak sgt mereka mcm tak berapa nak berkenan kan..cuba sebut bisnes MLM yg lebih besar..tak pyhla saya bgi contoh..anda semua dah tahu...hihi
Bukan saya sengaja nak angkat cerita mengenai DCL..org yg sudah menyertai (termasuk saya) serta menggunakan produknya..ternyata banyak yg berpuashati..malahan menjadikan bisnes ini sumber rezeki mereka...Jd apa bukti lagi yg mereka2 dan keluarga mereka ini ingin tahu...hihih
Dah sah2 bumiputera ownernya..dan tentu sekali ISLAM..dan dah namanya ISLAM tentula produknya 100% HALAL...
Jadi mengapa perlu berfikir sampai memeningkan kepala..just joined for the product first and u will see the different...Saya JAMIN anda berpuashati..


CALL ME URGENTLY...PN.INA CANTEK 012-3171593

Tiada ulasan:

Catat Ulasan