Rabu, 27 Julai 2011

RUBY's NIGHT

Wow...best mmg best betul buat bisnes ni...bukan susahpun nak berjaya...JUST FOLLOW YOUR LEADER..Insyallah..kejayaan akan berpihak pada anda...

Semalam saya hadirkan diri dari SHAH ALAM ke WISMA DCL...untuk memberikan sokongan penuh kepada SURIANI ABDUL AZIZ @ Kak Su Bidadari kerana pencapaian hebatnya meraih pangkat sebagai RUBY MANAGER...benar2 teruja..our bisnes partner naik stage sorang2...dlm hati berkata...
AKUPUN BOLEH...

Yess...AKU BOLEH.

Leader yg baik dan hebat adalah MENTOR yg terbaik utk kita maju kehadapan..
Inilah leader saya June Cantek...orgnya bertubuh kecil tapi betul2
I AM POSSIBLE..Benar2 membuatkan diri ini tercabar bila lihat beliau berjaya lahirkan bisnes partner..

and the best of all my bisnes partner Kak Su Bidadari yg banyak membantu saya dalam bisnes ini...And kami dah seperti adik beradik kerana bisnes ini mengeratkan silaturrahim antara kami..Yg jauh didekatkan...also for Kak Teh THE DIVA's malam tue...
I LIKE the way u LOOK...
Inilah TEAM JUNE CANTEK malam tue...
GO GO HITAM MERAH...
Jadi...jika anda ingin begini...
HUBUNGI atau SMS saya untuk tahu apa BISNES ini..WE SHARE together..

PN. INA CANTEK 012-3171593

1 ulasan:

  1. terharu ina buat entry ini.. tapi teruja utk pegi lebih tinggi ke langit.. eheheh.. tak sampai langit tersangkut juga di baris2 awan sanun.. ehhehe..

    ina punya turn soon, i always believe that i've found a great leader when i found you!!

    go go ina go.. malam ni kita support hitam kuning harimau mesia lawan singaporah.. ok?

    BalasPadam