Isnin, 18 Julai 2011

Puasa yg mengenyangkan..

Salam...
rasanya tidak terlewat untuk saya mengganti puasa yg ditinggalkan semasa melahirkan bayi ke-3 saya pd 24 Ogos 2010...Alhamdulillah..berganti sudah 1 hari yg tertinggal daripada 9 hari..bermakna lg 8 hari berbaki..Hari ini saya bersyukur dapat berpuasa lagi...semoga Allah SWT permudahkan urusan saya ketika menunaikan kewajipan ini...
Semalam..benar2 mencabar saya...dari pagi hingga ke petang saya sibuk ke hulu ke hilir menghantar produk kepada pelanggan..Sudahla cuaca yg terik dan panas...benar2 menguji keimanan saya..
Dan saya tersenyum gembira.
Gembira kerana produk DCL yg byk membantu saya supaya sentiasa berada dalam keadaan kenyang dan bertenaga...
Percaya atau tidak saya hanya makan ini untuk bersahur...
Inilah makanan semasa sahur saya....
Sepaket NUAGE..selepas 15 minit seteguk air suam..
Kemudian secawan RED GUARA CAFE..di cicah bersama 2 keping roti..
Dan akhir sekali 2 sudu BIDADARI..

Alhamdulillah saya dapat bertahan hingga ke saat berbuka...Semuanya dgn izin Allah SWT dan juga produk yg bagus ini...

Jadi anda harus rasai perubahannya hari demi hari..produk yg baik harus dikongsikan..

HUBUNGI atau SMS
PN.INA CANTEK 012-3171593

Tiada ulasan:

Catat Ulasan