Khamis, 7 Jun 2012

Kecil atau besar?

Apa yg kecil...dan apa yg besar..
Disini KIB ingin tekankan kejayaan seseorang itu bukan bergantung kepada berapa besar modal yg dikeluarkan utk memulakan sesuatu perniagaan..
Sering kali kita dengar bermodalkan dgn jumlah yg besar lebih cepat mencipta kejayaan...mencipta kejayaan atau mata duitan?!!

Aduhh..dari mana datangnya kepercayaan ini...
Hakikatnya KIB dah buktikan...tanpa bermula dgn membuka SBC iaitu STOKIST BERGERAK CEPAT..alhamdulillah KIB mampu mencapai pangkat pertama dlm DCL iaitu sebagai Ruby Manager..Pangkat ini hanya pd nama sahaja..apa yg penting manfaat dan kebaikan yg telah byk kita berikan utk melihat orang lain lebih sihat dan cantik...

Sebenarnya erti kejayaan ini terlalu meluas utk ditafsirkan..Ada yg berjaya dalam masa yg singkat...dan kemudian jatuh dan terus jatuh..Kenapa dan mengapa ini terjadi?!

Kejayaan demi kejayaan yg menghuni itu kadangkala membuat kita alpa...dalam tidak sedar kita sedang mencipta kejayaan dari hinaan atau cacian dari orang2 yg kita telah sakiti hatinya..
Suka KIB nyatakan disini..kepimpinan dlm MLM amat jauh berbeza..berbeza sgt2...
Segala-galanya melibatkan hubungan kemanusiaan..dan tahukah anda inilah rahsia JUTAWAN terus bergelar JUTAWAN..

Mereka ini cukup menjaga hati...cukup menjaga setiap perkataan dan tutur kata yg dilafazkan..supaya sentiasa disenangi oleh orang lain..inilah rahsia besar mereka...
dan ingin sekali KIB praktikkan kepada semua kenalan..:-)


Berbalik semula cerita modal kecil atau besar...
Apa yg kita niatkan bila memulakan perniagaan..tentulah ingin berjaya dan jadi kaya..Pernahkah kita terfikir utk berjaya bukan mudah..tiada jalan singkat...jadi USAHAWAN YG JUJUR!!!



Disebabkan itu, DCL banyak mengajar cara berniaga yg betul..bagaimana membina rangkaian dan byk lagi ilmu yg dicurahkan dlm syarikat ini..Jika ada yg menyangkal apa yg KIB katakan..kdg kala sikap segelintir mereka yg tidak pernah bersyukur dgn apa yg ada...telah membutakan mata menilai hakikat berlian yg berada didepan mata...Katakan sayang tpi dlm masa sama cuba ambil kesempatan utk terus membuat cara "kotor"..

Inilah syarikat MLM yg begitu FLEKSIBEL..
Hanya bermodal RM 1k anda sudah layak bergelar usahawan..dan promosi ini akan berakhir July nanti...(biasa RM 5k)
Bayangkan syarikat cukup memahami dgn keadaan ekonomi hari ini..dgn memberikan keistimewaan ini...
Anda sudah bergelar STOKIST BERGERAK CEPAT dan memperolehi rebet 6% setiap kali penebusan produk lebih 100pv..
Hebat bukan...dimanakan anda jumpa sesebuah syarikat yg sebegini... 

kelebihan SBC 1k..anda boleh buat pilihan produk yg bersesuaian dgn anda..

Inilah masa utk anda terus keluar dari ZON SELESA...
Percayalah..pandang segala2nya dgn mata hati..pasti anda perolehi sesuatu yg tidak mungkin anda dapat dari mana2 syarikat lain...kerana pandangan inilah yg byk mengubah KIB...


Booked appointment dgn KIB utk cipta kejayaan bersama2...
012-3171593
 








 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan