Selasa, 20 Mac 2012

Apa itu DETOx..

Kebanyakkan dari kita selalu menyalahkan produk jika kesan yg kita inginkan tidak seperti orang lani.
Apa itu DETOX?

DETOX adalah salahsatu cara untuk mencuci atau membuang asid dalam badan secara semulajadi melalui pembuangan air besar.Punca seseorang tidak mendapat kesan yg efektif semasa mengamalkan sesuatu produk adalah kerana kandungan asid dalam badan yg terlampau tinggi.
"Sisa makanan yang tidak dibuang melebihi 18jam akan menjadi beban pada tubuh... ia akan melekat pada usus, dan menjadi seperti bahan berminyak, yang dipanggil KOPROSTATIS. Bahan ini akan mengeluarkan gas yang dapat MEMUDARATKAN SALURAN GASTRO INTESTINE kita."
Pernahkah anda fikir berapa byk makanan yg telah melalui usus kita.Dan pernah tak anda bertanya kemana perginya sisa2 makanan tersebut..Sisa atau bahan kimia akan terlekat pada usus dan berkumpul.Dan inilah antara punca kenapa dan mengapa kita sering di hingapi dgn penyakit2 kronik.
Sebagai contoh jika anda mengalami jerawat yg teruk di bahagian muka.Puncanya adalah kerana terlalu banyak asid telah terkumpul dalam darah.Testimoni Cik Julya mengalami masalah ini dan hampir mahu mendapatkan rawatan ke pusat kecantikan.Sehingga satu tahap beliau terpaksa menggunakan lintah sebagai alternatif rawatan utk kulit mukanya yg berjerawat.Yg paling mengejutkan lintah yang digunakan utk rawatan terus mati selepas proses.

NO EDIT PICTURE..boleh add CIK PUAN JULYA di Facebook


Pentingnya ada DETOX sebelum mulakan pengambilan sesuatu produk.Dapatkan PROGRAM DETOX ini dan anda rasai perubahan hari demi hari dgn lebih efektif.

Hubungi KIC for more information.
FREE CONSULTATION.

KAK INA BIDADARI 0123171593

1 ulasan:

  1. Wow that was strange. I just wrote an really long comment
    but after I clicked submit my comment didn't show up. Grrrr... well I'm not writing all that over again.
    Anyhow, just wanted to say excellent blog!
    Also visit my weblog : body dynamics fitness center

    BalasPadam