Selasa, 6 Mac 2012

Saya BOLEH!!!

Banyak soalan2 begini yg selalu di ajukan pd saya..

"Kak Ina bolehla..sbb peramah.."
"Kak Ina bolehla sbb ada duit..."
"Kak Ina bolehla sbb suami menyokong dan memahami"

Bayangkan jika ketiga2 perkataan ini hari2 diajukan pd anda..
Tentu jd BOLEH kan..Hakikatnya tiada yg mustahil..
Alhamdulillah saya dikurniakan Allah SWT dgn sifat yg peramah dan mudah mesra dgn org sekeliling..sbb saya adalah POSITIVE THINKER...dgn itu mudah AURA kita sampai kepada org lain..

Cerita psl duit..mmglah rata2 menpunyai masalah ini..
Tapi bukankah kita boleh menabung dan berjimat cermat..contohnya..kurangkan menukar baju, kasut, beg tangan atau apa saja...yg penting beli ikut keperluan bukan ikut perasaan..

Manakala ada orang yg kuat menyokong dari belakang...
Halooo...dulupun suami akak negatif tau...Tapi akak ni jenis degil nak buktikan jugak yg akak boleh berjaya...
Dan sekarang suami lah orang yg paling KUAT menyokong dari belakang...

Bagaimana nak buktikan...Mudah...


Dan berikan bukti2 lain..melalui kesungguhan kita...



 Diberi kepercayaan utk menjadi MC di BC Nilai.Pengalaman yg amat berharga...Dan suami begitu teruja bila mengetahuinya...




Kemudian sekali lagi sebagai TESTIMONI SWA...dan sekarang saya tidak perlukan skrip utk bercakap..semuanya datang dari hati...




School of Business yg paling efektif..




Tua atau muda..Inilah bisnes SILATURAHIM..
Tiada istilah perbezaan umur dlm bisnes ini...kerana kami di haluan yg sama iaitu ROAD TO CROWN...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan