Isnin, 19 Mac 2012

Im 33..

Alhamdulillah..syukur kehadrat ilahi shingga ke hari ni saya masih menghirup udara ciptaan Allah..
Terima kasih kerana memanjangkan usia hambamu ini..
Dalam usia sebegini saya sudah hampir mengecapi apa yg saya ingini..
Saya bahagia bersuamikan Zulkifli iaitu suami saya..saya gembira melihat anak2 membesar dihadapan saya..
Saya mula mengubah ekonomi keluarga kearah yg lebih selesa..
Ya,Allah..kau telah berikan hampir segala2nya utk ku...
Kau sempurna kan hidupku...
Dan teramatlah bersyukur kerana kau masih memanjangkan usiaku utk melihat kesempurnaan itu lagi...
Terima kasih kepada yg mengingati hari ulangtahun saya..
The best memory bila suami suprise birthday saya..
Sejak kami kahwin suami tak pernah suprise sampai beli kek or apa2..saya redha..sbb sedari ketika itu kami "baru nak hidup"..
Ada atau tidak itu bukan masalah besar bg saya..Yg penting kasih sayang kami tetap utuh dan bahagia..


Betul2 mengejutkan bila suami belanja kami anak beranak di Muara...Thank you darliing....




Tidak perlu ke restoren bertaraf 5 bintang or what ever..
Inipun sudah cukup membuktikan kami sudah mula keluar dari "ZON SELESA"...
Terima kasih sayang yg tidak terhingga...
Mama bertuah menjadi isterimu...I LOVE U...
Utk anak2 mama...mama LOVE u ALLZ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan