Ahad, 11 Mac 2012

Mulakan langkah ini...

Lagu DCL yg tidak pernah turun carta dimana2 stesen radio...
Kenapa dan mengapa lagu ini sering membangkitkan semangat saya setiap kali mendendangkannya...
Apa rahsia disebalik lagu yg ber"hantu" ini...
Hakikatnya tiada rahsia apa2..Ia sekadar lagu semangat..lagu impian...

Alhamdulillah, selesai sudah seminar "USER TO BUSINESS" yg pertama kali dianjurkan oleh TEAM CANTEK dan disokong kuat oleh DCL.Terima kasih Dato Stapa dan Dato Azlina kerana memberikan kami peluang utk mengetengahkan muka2 baru.
Dan saya teramatlah bersyukur kerana dipilih menjadi salah seorang dari SPEAKER utk seminar tersebut.Menerima tanggungjawab dari leader saya iaitu Kak June Cantek atau KJC..
Inilah masanya saya cabar diri saya sendiri...
Utk keluarkan faktor "X" dalam diri..
Terima kasih leader saya yg memberikan peluang ini..Dan saya tidak akan sia2 kan peluang ini..

lebih berkeyakinan utk berucap..

bertenaga menyampaikan perkongsian..
Dahulu kami hanya pengguna kini kami adalah USAHAWANITA dan SPEAKER
 
 With Hazrina (My biz partner area Putra Height, Subang Jaya- 013-3102408) call her if u need to know about our best biz and product exspecially SWA..
with Nana (my biz partner area Petaling Jaya- 013-2777306) call her if u need to know more about our biz and product.Exspecially SWA.
A lots of love and thanks to my top leader Kak June Cantek..
Dan alhamdulillah sambutan amat mengalakkan.Ini baru detik permulaan...mulakan langkah ini..
Insyallah more seminar from us after this..and kami akan menjelajah satu Malaysia..That's our promise.
WE SHARE WE CARE....


Tetapkan appointment anda hari ini..
Saya benar2 nak sharekan this really good bisnes and product to u..
CALL...
0123171593- Free Consultation!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan