Isnin, 26 Mac 2012

Peluang cipta kejayaan!

Nak cipta kejayaan bukannya memerlukan masa yg singkat..Adakalanya ianya memakan masa bertahun2 lamanya..
Kalau ada yg berjaya dlm masa yg singkat..sudah tentu rezekinya sudah tertulis oleh Allah dan sememangnya dia berhak atas apa yg Allah berikan..kerana dia adalah insan yg sentiasa faham akan konsep bersyukur..


KIB masih baru..namun KIB sedang berusaha dan terus berusaha kerana YAKIN pd rezeki Allah..Setiap orang perlu ada matlamat utk berjaya...jika hari ni matlamat itu tidak kesampaian..jgn berputus asa..teruskan lagi kerana sebenarnya anda sedang diuji..
" Layakkah aku..Allah nak berikan kekayaan harta benda...Aku sendiri rasa belum cukup kuat "kabel" dgn Allah...dan insan2 sekelilingku...."
Sedari inilah peluang atau KUNCI rezeki yg Allah berikan..sewajarnya KIB gunakan sebaik2nya..hargai setiap inci pemberiannya..Sikit atau banyak bukan keutamaan..tetapi apa yg KIB telah kongsikan..Kebaikan produk dan berkongsi hebatnya menjalankan perniagaan ini...
Inilah perniagaan KIB..This is my bisness..
Jadi KIB harus lakukan apa saja utk perniagaan ini terus bertapak dlm mata hati KIB..KIB akan cuba lakukan yg terbaik..

Wlupun perniagaan KIB more to internet market( FB dan BLOG)..apapun kita perlu juga BACK TO BASIC..kerana sebagai seorang usahawan kita perlu cipta pelbagai cara..bukan STICK pd satu cara..
Dan KIB suka cari ilmu baru jika ILMU itu dapat dimanfaatkan kepada semua biz partner...ia merupakan suatu kepuasan pd KIB..

Hakikatnya terlampau banyak cara utk kita permudahkan perjalanan perniagaan kita.Gunakan sebaiknya..Kerana DCL telah berjanji akan memberikan imbuhan HEBAT pd insan HEBAT yg benar2 buat kerja...Jadi..gunakan apa saja cara selagi ianya tidak bertentangan dgn agama...KIB sedang cuba memperluaskan empayar bisnes ini di sekitar Shah Alam.Mahu mengahkan semula nama syarikat KIB iaitu De Classic Life Sdn Bhd..100% penaungnya bumiputera Islam dan amat kukuh serta selamat.

Pada anda yg sedang membaca entry KIB ini..mgkn anda insan yg KIB cari...Nak mulakan bisnes inilah tmpt terbaik utk anda...KIB sedia berkongsi ILMU dan bimbing anda ke puncak kejayaan...Jgn malu or segan utk bertanya..Jgn takut utk bermula..kerana bila sudah bermula anda mula rasa betapa LOW STRESS bisnes ini...Booked appointment dgn KIB..


0123171593 or inabbidadari79@gmail.com
 
 


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan