Khamis, 17 Mei 2012

Fakta sebenar SWA

Ada dikalangan pengguna SWA masih ragu2 akan keberkesanannya..Manakan tidak ada yg tidak sabar utk mendapatkan hasil yg drastik...Disini KIB kongsikan fakta sebenar SWA agar dapat membantu pengguna SWA supaya lebih memahami bagaimana SWA bertindak..
Seperti mana yg kita ketahui..SWA terdiri daripada 3 produk iaitu Bidadari, Qshe dan Nucell..Setiap produk ini mempunyai fungsi yg berbeza..Disini KIB akan huraikan sedikit maklumat mengenainya..



BIDADARI
~ Pengambilan BIDADARI lebih kepada membekalkan tenaga,memperbaiki rahim dan sistem kemutan utk yg sudah melahirkan anak.Manakala yg masih anak dara ia bertindak memelihara rahim dan merawat keputihan.Ia mengandungi vitamin A,B, C dan E dimana membekalkan kolagen semulajadi dan bertindak menyerikan wajah.
~ BIDADARI perlu diambil ketika proses menurunkan berat badan kerana ia akan menjadikan wajah kita nampak sihat dan berseri dan tidak kusam seperti pengambilan produk lain yg meninggalkan kesan dimana wajah nampak cengkung dan tidak bermaya..selain ketika berat badan berkurangan kita akan rasa lebih bertenaga.


QSHE
~ Kebaikan produk ini memadatkan bahagian badan yg mengeleber dan mencantikkan kulit.Ada segelintir akan merasai badan seolah2 naik.Sebenarnya utk tempoh 2 -3 bulan pengambilan sememangnya kita akan rasa keadaan seperti badan terasa penuh dan padat.Itu adalah proses semulajadi dimana ia sedang menegangkan payudara dan memantapkan pinggul.Tapi apabila di timbang berat..akan ada penurunan dan dalam tempoh awal mengamalkannya kemungkinan besar anda akan rasa tiada perubahan pd KG anda.Jangan risau, teruskan pengambilan.

~Keistimewaan QSHE bukan sahaja utk mencantikkan struktur tubuh malahan ia mengalakkan pengeluaran ESTROGEN dan bertindak mengaktifkan KOLAGEN bawah kulit menjadikan kulit lebih lembut dan anjal serta mengurangkan kedutan serta melembabkan kulit.

NUCELL
~ Ia merupakan ibu atau induk dalam SWA.NUCELL bertindak menyeluruh dalam set ini.Dimana NUCELL banyak memperbaiki dan merawat organ-organ dalaman utk lebih sihat.Ia merupakan agen anti-oksida paling terbaik utk tubuh kita.
~ Pengambilan NUCELL di waktu malam dapat menurunkan berat badan semasa tidur.Ia juga bertindak membakar kolesterol dlm darah.Mempunyai protein kolagen yg tinggi  dari sumber marin utk membaik pulih kulit dan melambatkan proses penuaan.
~Jika sebelum ni kemungkinan besar anda mengalami masalah contohnya: migrain, sembelit, buasir, resdung atau sebagainya..Ia akan bertindak di kawasan yg bermasalah dahulu dan memperbaiki sel-sel secara perlahan-lahan.Dan anda akan mengalami masalah ini semula dlm tempoh seminggu dua selepas pengambilan NUCELL.Jangan hentikan pengambilan kerana NUCELL sedang bertindak menggantikan sel-sel yg telah rosak.


NUCLONZ
~ Ia disarankan kepada anda yg belum pernah mengamalkan produk kesihatan.Dimana NUCLONZ bertindak mencuci usus anda daripada toksin atau lebih mudah kita katakan DETOX.NUCLONZ perlu diambil dahulu dan habiskan sebotol dgn pengambilan 2 biji pagi 2 biji malam.Setelah habis baru anda boleh mulakan dgn mengambil SWA.
~Ramai yg bertanya kenapa dan mengapa tidak boleh ambil sekali dgn SWA..Sebenarnya boleh..hanya untuk permulaan sahaja..jika anda sebelum ini sudah DETOX jd anda boleh teruskan pengambilan SWA + NUCLONZ dan anda boleh teruskan pengambilan NUCLONZ selama 3 bulan berturut-turut.Selepas 3 bulan anda dinasihatkan berhenti selama 1 bulan kemudian menyambungnya semula.


Diharap pengguna SWA mendapat manfaat dari penerangan KIB ini..Hakikatnya, sesuatu yang hasilnya lambat itu selalu bersifat kekal..Selamat mencuba...:-)

Sebarang pertanyaan atau info mengenai SWA boleh terus hubungi KIB 012-3171593..
Booked Appointment..FREE CONSULTATION..
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan