Selasa, 1 Mei 2012

SEMINAR BINA JUTAWAN



Bismilahhirahmanirahimm..
Assalammualaikum WBT..
Syukur kehadrat ilahi saya masih lagi disini utk kongsikan sesuatu yg saya alami..Terima kasih kpd pembaca blog yg setia..
Ketiadaan saya beberapa hari yg lalu kerana menghadiri seminar yg cukup hebat ini..
Sepanjang pengalaman saya mengikuti pelbagai seminar..inilah satu2 nya seminar yg benar membuka minda dan hati...
Ternyata seminar ini hebat...Ianya diluar jangkaan fikiran saya...
Benar...Kejayaan hanya untuk orang yg BERANI...
Ternyata saya tidak salah membuat pilihan..DCL adalah syarikat terbaik utk saya...

TEAM CANTEK yg menghadiri..
apa yg saya dapat tidak boleh diluahkan dgn kata2...

Selesai seminar 2 hari 1 malam..saya terus bergegas pulang ke rumah memeluk suami dan anak2..kemudian berjumpa kedua orang tua dan memeluk mereka erat-erat...memohon maaf sambil menangisi penyesalan yg teramat sgt...Terasa hilang bebanan hati...
Seminar paling terbaikk....:-)))
Terima kasih Allah SWT, Terima Kasih DCL, Terima Kasih kepada tenaga pengajar...


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan