Jumaat, 5 Ogos 2011

BERSIH..

Apa yg bersih tue?
Tahukah anda punca segala penyakit datangnya dari usus.Semua makanan yang diambil akan melalui usus  sebelum ke proses seterusnya.Usus tidak mampu menapis kekotoran atau toksin.Jadi bila usus tidak mampu berbuat demikian kita yang perlu lakukan sesuatu...
Ini jawapannya...

Saya sukakannya!!!
Lebih2 lagi saya pengemar makanan..Ambil sahaja 2 biji selepas makan..insyallah segala2nya akan keluar.Anda jgn terkejut jika najis yg keluar berwarna agak kehitaman..itula sebenarnya TOKSIN dari makanan yg kita ambil..
Dan tak lama lagi lebaran akan menjelma..pelbagai juadah yg berkolesterol dan berlemak disediakan.Jadi inilah penolong anda untuk menikmati semua hidangan tersebut tanpa perlu takut akan kenaikkan berat badan.Ianya terbukti boleh menurunkan berat badan(obesity),melawaskan pembuangan kecil dan besar,melegakan sembelit,Metabolisma rendah dan melancarkan penghadaman.
Saya dah bersedia menjamu rendang,lemang,ketupat,lontong dan pelbagai juadah lagi hari raya ini...INTE-CLEANSE sentiasa berada dlm beg tangan saya..PENYELAMAT PERUT SAYA..

BIASA RM 48.00/ AHLI RM 38.50

HUBUNGI atau SMS saya
 PN.INA CANTEK 012-3171593

Tiada ulasan:

Catat Ulasan