Khamis, 25 Ogos 2011

Salam Aidilfitri 2011

Tinggal lagi 4 hari umat ISLAM seluruh DUNIA berpuasa...
Hari lebaran makin terasa kehangatannya..
Bagi yg berkemampuan..kongsi2 kan bersama2...
Bagi yg tidak berkemampuan..hulurkanlah bantuan...

Tahun ini SYAWAL saya dan keluarga agak HAMBAR...
Pertama kali menyambut lebaran tanpa orang tersayang...
AL-FATIHAH buat arwah BAPA MENTUAKU...YAHAYA BIN ABDULLAH...aminn..

Kami rasa benar2 kehilangannya...
Beliaulah org yg selalu menyokong saya dan suami dlm menjalankan perniagaan...
Sukar mencari orang sebegini...
Suami kata beliau adalah AYAH YG TERBAIKK...sukar dicari ganti...

Saya bersungguh2 mahu buktikan kejayaan...
Bukan sahaja setakat di DUNIA malah AKHIRAT...kene seiring..baru peroleh KEMENANGAN..
Mahu buktikan saya juga boleh hidup SENANG..

Arwah pernah berpesan...
"...dah byk rezeki yg masuk jgn lupa bersedekah...Bersedekahlah wlupun ketika itu kita hanya ada RM 1 dlm poket.."
"..selesaikan hutang...dan jgn ada penyakit hati dlm diri..."

Arwah ibarat MOTIVATER paling bagus bg saya dan suami...
Dan kini saya dan suami...BANGUN dan mahu mencipta KEJAYAAN demi KEJAYAAN..
tidak kira perniagaan apa yg kami lakukan...
Sebagai suami isteri kami saling menyokong...tapi dgn SYARAT buat,buat,buat...

2 ulasan:

  1. pemberi semangat pada ina yg dekat sudah takde lagi.. tapi ingatan tetap utuh utknya..

    yes, amalan bersedekah mmg dituntut, dan kita takkan berkurang walau sedikitpun, malah akan dibalas allah dgn berlipatkaliganda.. teruskan!

    BalasPadam
  2. Yessza kak su...insyallah akan dipermudahkan segala urusan..

    BalasPadam