Selasa, 23 Ogos 2011

turun 5kg..

Sebelum menjual produk kecantikan dan kesihatan kita perlu lakukan testimoni pda diri sendiri dulu...
Dan bila sudah dpt hasilnya..barulah orang lain mula cemburu dan tertanya2..rahsia apa yg kita gunakan..
                     Sebelum & Selepas

Jadi disitulah bermulanya kita memperluaskan bisnes ini...
Kepada pengguna tiada masalah jika hanya GUNA..
tapi bagi mereka yg ingin menjadikannya satu perniagaan dan menperolehi pendapatan sampingan..
inilah PERNIAGAAN yg dicari2...

Jujur saya nyatakan bahawa sebelum ini saya hanya PENGGUNA...
Setelah melihat perubahan yg amat baik pd diri sendiri dan keluarga, saya terus katakan pd diri sendiri..inilah BISNES yg mudah dan senang di duplikasi cara kerjanya...

Setiap perniagaan tentu sekali memerlukan modal...
Bagi saya..jgn takut utk keluarkan modal utk produk2 yg sememangnya TIP TOP...
Gerenti boleh jual..
Hanya GUNA,KONGSI dan AMALkan...
Insyallah...anda boleh lihat bagaimana akaun bank anda semakin lama semakin naik RMnya...

Ini bukan satu pelaburan kewangan sahaja...
malah pelaburan yg paling terbaikk...bukan saja menikmati bonus2 yg hebat..
malah produk2nya terhangat dipasaran..malahan 20% keuntungan yg diperolehi dari setiap produk yg dijual...

Jadi..anda mahu duduk dan berfikir lagi...
Lakukan sesuatu hari ini...
Jgn anggap hari ini anda SELESA dan selamanya anda akan rasa demikian...
Perlu ubah cara pemikiran...Lakukan secara SANTAI dan tanpa TEKANAN...

Join my team Ina B'Bidadari....
Saya adalah LEADER yg terbaik utk anda..Melihat kejayaan anda adalah kejayaan bersama buat saya...

Hubungi atau SMS atau EMAIL skrg...

Pn. Ina B'Bidadari 012-3171593

Tiada ulasan:

Catat Ulasan