Isnin, 15 Ogos 2011

Welcome mimi@sek24

Semalam..
Pertemuan empat mata bersama2 adik angkat yg sudah 4 thun tidak berjumpa..
Macam2 cerita dikongsi..termasukla kisah hidupnya...

Rasa luluh hati ini bila lepas lebaran nanti dia akan bergelar ibu tunggal...
Rupanya selama ini dia menghadapi dugaan yg teramat hebat...
Sudahla sekian lama tidak bekerja...bila dah jadi begini...
Mimi mula mencari2 pekerjaan...
Ketika itu saya terfikir bagaimana dia nak menyara 2 orang anaknya?
Cukupkah pendapatannya bila bekerja nanti?

Mujurla Mimi sentiasa berfikiran positif..Katanya dia minat berniaga..tapi xtahu nak meniaga apa..

Jadi tanpa membuang masa,sayapun menerangkan BISNES SANTAI DCL yg saya lakukan skrg..
Nampak teruja Mimi mendengar penjelasan saya...
Saya katakan lakukan secara sambilan dan jgn stress utk cepat dpt DUIT..
Insyallah...klu kita terus BUAT,BUAT dan BUAT DCL..tak mustahil nanti kita mampu jana 3k sbln..
Dan yg paling bestnyer hasilnya dapat hanya secara sambilan...

Hari ni saya sedekah KEAHLIAN DCL pd mimi...
Moga niat murni saya untuk mengubah ekonomi mimi akan peroleh kemenangan..
Dan mimi...lakukan bersungguh-sungguh...
Fikirkan anak2..

Anda yg diluar sana...
Ketahuilah inilah satu-satunya MLM sejati...
Peluang sudah ada didepan mata...Biarkan saya membantu anda...

HUBUNGI atau SMS
PN. INA B'BIDADARI 012-3171593

Tiada ulasan:

Catat Ulasan