Rabu, 10 Ogos 2011

Penyakit..OH! Penyakit

"Sesungguhnya penyakit itu penghapus dosa....."

Saya sekarang mengalami selesema...Aduhh..mmg merimaskan...
Ada gak yang perli2...
"..kata jual makanan kesihatan... tapi kene penyakit jugak..."

Subhanallah...
Inila mentaliti fikiran kita yg perlu diubah...
Saya hanya manusia biasa bukannya robot sampaikan kebal sangat...
Inila dugaan Yang Maha Kuasa...
Bila kita sihat diduganya dengan sakit...
Nak melihat sejauhmana umatnya mengingati diriNya...

Ingat 5 perkara sebelum 5 perkara...
  • SIHAT SEBELUM SAKIT
  • MUDA SEBELUM TUA
  • KAYA SEBELUM MISKIN
  • LAPANG SEBELUM SEMPIT
  • HIDUP SEBELUM MATI
Ya..saya akui saya menjual PRODUK KESIHATAN..tapi bukankah itu satu usaha..
Kita berusaha mengelak dari penyakit...
Jadi buangkan jauh2 pemikiran kolot tue...
Buka minda dan renungkan...
Sayangi diri sendiri sebelum sayangi diri orang lain...
Saya sayangkan anda...jika anda juga sayangkan saya..amalkan apa yg saya amalkan...insyallah..

HUBUNGI atau SMS
PN. INA CANTEK 012-3171593

Tiada ulasan:

Catat Ulasan