Selasa, 2 Ogos 2011

Bisnes Partner at K.D

Salam..Selamat menyambut Ramadhan...
Alhamdulillah, hari ke-3 kita umat islam menunaikan rukun islam yg ketiga..Dalam pada itu, saya terlalu sibuk dgn pelbagai urusan..Dan pd itu hari ini barula terluang masa sedikit untuk menulis...
Nak kata penat mmg penat..tapi semangat mengatasi dan adanya produk DCL membantu segalanya...
Bayangkan pd hari ISNIN lalu bersamaan 1 Ramadhan saya ke hulu ke hilir menghantar produk...itulah rezeki di bulan mulia ni kan...
Dlm sedang2 buat kerja kat ofis suami..tiba2 dpt msg dari Pn. Remei Arwani dari Kota Damansara..
Nak berjumpa katanya dia Giant Seksyen 13..
Jadi..apa lagi..
NEVER SAY NEVER..bak nyanyian JUSTIN BIEBER..
Terus berdesup saya drive..alhamdulillah sampai ke destinasi yg dijanjikan...

Bertemula saya dgn Pn.Remei ni...sambil mendukung anak kecilnya yg baru berusia 38hari..(kalau tak silap)..
Rupanya beliau pernah menjadi ahli DCL pd tahun 2008.Tapi akibat kesukaran mendapatkan produk keahlian tamat begitu sahaja..ruginya...
Jadi kerana percayakan produk BIDADARI beliau terus sign up ahli baru masa tue jugak.WOW!!..best betul saya ms tue...dan yg paling best siap ambil 2 botol BIDADARI and 1 AMAZING...
Terima Kasih byk2 Pn.Remei...Insyallah lepas ni produk akan sentiasa ON STOCK yea...

Mudahnya bisnes ini..very the santai...
Gambar tak sempat nak amik...biasala mengejar masa...apapun
TIME IS MONEY...I LIKE..
Jadi jika anda berada disekitar sana bolehla menghubungi saya...

PN.INA CANTEK 012-3171593

Tiada ulasan:

Catat Ulasan