Khamis, 18 Ogos 2011

Problem

Alhamdulillah...Setelah 3 hari cuba masukkan entry baru..baru hari ini tercapai..
Byk cerita yg ingin dikongsikan sepanjang 3 hari ni...
Tapi saya pendekkan...

Company suami maju setapak lagi...
Dan kini dah ader uniform...I like...
Congrate to my hubby...

Minggu lalu..
Saya terima banyak pujian dari orang yg tidak dikenali dan dikenali..
Ada yg tertipu dgn usia sebenar saya..hihih
mmgla terkembang2 bila dipuji..tapi cepat2 sedarkan diri..
Terima kasih Allah SWT dgn anugerahNya ini..
Dan berbaloi-baloi usaha saya selama ini...
Produk alternatif yg sy gunakan benar2 berkesan...

Suka saya nyatakan...
Bila badan semakin langsing...kulit semakin gebu..
Hubungan suami isteri semakin hebat...
Tidak salah keluarkan sedikit wang utk hasil yg terbaik dan terbukti bkesan...

Mahu kelihatan cantik dan anggun umpama BIDADARI..
di mata suami....

Hubungi atau SMS

Pn. INa B'Bidadari 012-3171593

Tiada ulasan:

Catat Ulasan