Jumaat, 5 Ogos 2011

Ujian Sebenar.

Alhamdulillah..sudah masuk hari ke-5 umat islam seluruh dunia menjalankan ibadah puasa.
Dlm pd itu saya terlalu sibuk dibulan yg penuh keberkatan ini..Masa terlalu cepat berlalu..bukannya tak sabar waktu berbuka...hehehe..tapi lebih kepada mencari pahala di bulan ini..

Teringat bait2 lirik nyanyian kumpulan RAIHAN.."..kumengharapkan ramadhan kali ini penuh makna..agar dapat kulalui dgn sempurna..."
Semalam anak dara sy SHASHA demam..hanya dpt 1/2 hari berpuasa..Tapi hari ini alhamdulillah..sy beri dia makan 2 BIJI E-GNIUS dan 2 SUDU KECIL AMAZING semalam..dan hari ini dia ceria berpuasa..sampaikan berkata.."mama..shasha seronok puasa hari ni..."

Terima Kasih ALLAH SWT...dan DCL...

Ujian sebenar diri kita berlaku dibulan yg mulia ini.Perasan atau tidak anda...bukan dahaga dan lapar sahaja di duga malah KESABARAN kita..
Terima kasih pada De Classic LIfe atau DCL yg tidak pernah lupa menjalankan majlis berbuka puasa,bertarawih dan bersahur.Dimanakah anda akan jumpa suatu syarikat MLM yg sebegini?Bukankah inilah syarikat MLM yg SEJATI..Sambil kita mencari pendapatan tidak dilupakan ibadat kita padaNya.Barulah rezeki itu seiring datang...
Saya seronok menyertai syarikat ini..dlm saya mencari income lebih saya tidak mudah lupa pdNya.
Jika anda sertainya...anda akan rasai betapa seronoknya buat DCL..
Produk yg ternyata SUCI,HALAL,BERKUALITI,BERTARAF DUNIA,TANPA KESAN SAMPINGAN dan HARGA BERPATUTAN.

HUBUNGI atau SMS saya
PN. INA CANTEK 012-3171593

Tiada ulasan:

Catat Ulasan