Rabu, 14 Disember 2011

Keistimewaan DCL

Jika mahu diceritakan kenapa saya terlalu sayangkan syarikat ini..kenapa saya mahu terus kekal dlm perjuangan meningkatkan ekonomi ummah berdikari...Mengapa saya mahu menang dunia menang akhirat...
Ramai yg berkata semua syarikat Multilevel Marketing semuanya sama...iyer ke?
Entahlah tapi hati cukup kuat mengatakan inilah satu2nya syarikat yg membuatkan saya rasa tenang..stress free bila menjalankannya..
Apa yg membuatkan syarikat ini begitu hebat..apa keistimewaannya yg tiada dlm syarikat MLM yg lain...Bagus persoalan itu...

5 Keistimewaan DCL utk saya kongsikan..

Pertama adalah kerana Pengasasnya...Siapa?
Tentu sekali Dato Stapa dan Datin Azlina.Syarikat yg diterajui oleh 100% bumiputera ISLAM dan yg mempunyai pengalaman yg luas dalam bidang MLM ini.Inilah syarikat yg bertahan selama 15 tahun dan merupakan syarikat MLM paling unggul di Asia Tenggara.Memperolehi pelbagai pengiktirafan di Peringkat Asia Pasifik iaitu SME Leurate sebagai CEO of The Year 2009 pd Dato Stapa.Seorang anak melayu yg dari ZERO to HERO...jika anda berpeluang mendengar kisahnya...anda akan rasa cukup terharu...
Bukan sahaja beliau mendapat pengiktirafan tetapi produk-produk keluaran syarikat ini juga memenangi BEST BRAND selama 2 tahun berturut2 iaitu 2009 dan 2010.


Kedua..tentu sekali PRODUK-PRODUKnya..
Tentu sekali jikalau pengasasnya adalah ISLAM dan kita dibuat dgn tangan yg sama bersyahadah tentu sekali ianya HALAL dan SELAMAT.Produk-produk ini tidak mengandungi bahan kimia dan dadah.Bersifat neutral dan campuran herba-herba terpilih.Org kata terlebih makanpun tidak mengapa kerana ianya tidak akan mengalami kesan sampingan jika mengambil dalam dos yg berlebihan.Harga produk-produk ini begitu kompetitif/berpatutan dna mampu dibeli oleh semua.Harga produk adalah sekitar RM20 hingga ke RM 500 sahaja.Ia bukan sahaja berkesan dgn cepat tetapi amat berkualiti.Kilang syarikat ini juga memiliki sijil GMP iaitu GOOD MANUFACTURING PRODUCT.Produk2 syarikat ini benar2 KILLER PRODUCT kerana ia mempunyai jualan ulangan yg sangat tinggi.Tidak sempat STOK produk berhabuk...(hihi)


Ketiga adalah melalui PELAN PEMASARAN
Ternyata pelan yg amat mudah.Anda berhak mendapat bonus C.U.B hanya dgn menggunakan produk sebanyak 125pv.Ianya cepat melalui pelan FAST START iaitu terdapat INSENTIF 1,2 dan 3.Bayangkan anda buat 1 kerja dan dibayar 3 kali...lumayankan!!
Pelan ini juga bersifat tahan lama dan anda boleh pencen cepat dan rasa aman..FREEDOM!!..Tahukah anda RCA Kamal memperolehi 6 juta total group PV selama 3 tahun berturut2...incomenya tidak pernah jatuh..malah semakin hebat!!..


Keempat iaitu KEBAJIKAN
Inilah istimewanya DCL.Misi syarikat yg sangat UNIK iaitu MEMBINA EKONOMI UMMAH BERDIKARI serta Visi: MENANG DUNIA MENANG AKHIRAT..
Setiap pembelian 125pv RM3.00 terus di masukkan kedalam TABUNG KHAIRAT ia adalah utk diberikan kepada pewaris simati.Manakala TABUNG JIHAD yg secara tidak sedar produk-produk yg selama ini kita amalkan telah mengeluarkan sbyk 0.25% dari harga produk utk disedekahkan kepada anak2yatim,ibu2 tunggal dan warga tua..Ini yg membuatkan hati saya terus lekat dgn DCL dan tidak mungkin berpaling pd yg lain.Inilah sudut pandangan MATA HATI yg perlu kita buka dan terokai dlm satu bidang perniagaan.


Kelima adalah Sistem Sokongan.
Hebatnya DCL kerana adanya sistem sokongan iaitu D'Eagle Motivation Centre.Dimana kita belajar mengenai BOS- Bisnes Orientations, BDS- Bisnes Developments, Leadership- Belajar bagaimana mahu menjadi PEMIMPIN, cara BERPAKAIAN serta PUBLIC SPEAKING dan sebagainya.


Inilah sebab2nya saya mahu bertahan di dalam syarikat ini.Jadi jika anda ingin menikmati 5 keistimewaan ini..
Booked appointment dgn saya hari ini..
I'll guide u all the way..
Ina B'Bidadari 012-3171593

Tiada ulasan:

Catat Ulasan