Isnin, 19 Disember 2011

Si Anggun Kembali...

Selamat Pengantin Baru Mat Khalid dan Eja
Ke'hilang'an saya beberapa hari..ada ke yg menanya..(hik)
Hakikatnya saya sibuk dgn menguruskan kenduri adik suami saya di Besout 3, Perak.Mmg agak memenatkan..tapi berpuashati kerana segala2nya berjalan dgn lancar...
Bayangkan menguruskan anak2..dgn meringankan tangan menolong serba sedikit persiapan mmg agak meletihkan bg yg kurang stamina.Alhamdulillah wlupun seharian sy dapat membantu..malam saya masih lg boleh bangun utk membancuh susu buat anak saya yg kecil Sarah Mia,1 tahun 4 bulan.Orang kata tak tidur mati..senang jer tersedar bila terdengar si kecil ni merengek..
melayan karenah si kecik yg tak duduk diam..
Pada hari kendurinya..17 Disember...
Suasana amat meriah...malahan sejak sebelum kenduri lagi telah dijamu dgn pelbagai makanan.Mewahnya makanan pd waktu itu..Saya tentu sekali tak lepas peluang menikmati makanan2 tersebut..maklumla..inilah kenduri kahwin terakhir buat keluarga suami..Agak meriahla sikit...tapi mmg berbaloi...
Kebanyakkan tetamu yg datang berpuashati dgn hidangan...alhamdulillah..
Dan saya tidak betah juga bergaya..(hik)
Maklumla badanpun dah agak susut dari sebelumnya...ramai saudara mara yg menegur...perbezaan yg amat ketara...
Jiran2 disitupun menegur...dulu mamanya besar..sekarang dah terbalik anak lg besar dari mak...
Percaya tak selepas melahirkan anak pertama berat saya pernah mencapai 85kg..mmg kembang betul masa tue...malu...
Dan skrg dah anak 3..alhamdulillah saya mampu 'maintain'..semuanya dgn pertolongan SET WANITA ANGGUN...
Shasha Zulaikha dan Saffiya Alieya
Depan sekali pengantin...yg lain sepupu2 belah suami..
sepupu suami yg amat sporting...
melayan tetamu dari Kuala Lumpur
with tailor@sepupu yg buat baju saya...MAMA VOGUE..(hik)
 Alkisahnya..cuma gambar suami yg tiada.Suami anak sulung jadi beliaulah yg jadi pengganti kepada arwah ayah yg pergi.Mmg sibuk sampai nak capture gambarpun tak sempat.Apapun my hubby really do his responbility...Love U...muahhh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan