Isnin, 12 Disember 2011

NILAI yg amat bernilai

Semalam saya ke Nilai,N9...
Tujuan sebenar sekadar ingin meluangkan masa untuk diri sendiri dan berjumpa dgn sahabat seperjuangan..
Satu perjumpaan yg amat menyeronokkan dan very excited!!
Gambar menceritakan segala2nya...
Kami berjumpa didalam bisnes DCL ni..Kami pupuk rasa kasih sayang dan silaturrahim juga kerana bisnes ini...
Inilah bisnes MLM yg lain dari yg lain...
Dibina atas rasa percaya dan tanpa mengira samada tua atau muda...2 series...3 series...4 series...apa2pun boleh...

menjamu selera sambil beri pose terbaikk!! bersama team PZC..
pose tak ingat sebelum makan with Dayah..huhuh
Model durian bersama Kak Su..haha
makan durian 1 talam..ready with Oxypi Treatment Water..kasi neutral balik...
Setelah menjamu selera yg terlebih selera..kamipun beramai ramai menuju ke Nilai 3..Episod mencuci mata sambil membelek...dan akhirnya membeli...tapi sedih salah seorang takde...huhuh..iaitu Min..next time min...kita set another plan...
pilih jgn tak pilih Dayah dan Zura...
jumpa yg berkenan...excited!!!
sedang pilih2...mana yg sesuai...
pose tepi jalan jerr....
Team Bidadari meet Team PZC
We are great LEADER...Jom join team saya Ina B'Bidadari...anda boleh lihat bagaimana saya hargai sebuah persahabatan dalam bisnes menarik ini...bukan sekadar bisnes partner..Inilah SILATURAHHIM yg kita perlu cari...Hubungi saya...saya tunjukkan peluang menarik yg terbina dalam perniagaan yg INDAH ini...


2 ulasan:

  1. enjoyed sgt hari tu.. at least min ada masa kita minum pagi tu kan..

    kalu ada jeki kita buat lagi mende2 gini.. ye..akak suka!!

    BalasPadam