Rabu, 11 Januari 2012

10/01/2012

Ada apa dengan tarikh ni...
Hari ini adalah hari yg betul2 FULL...
Seawal pagi saya dah keluar rumah utk menghantar SHASHA dan SAFFIYA ke sekolah.Manakala si kecil SARAH juga senang bangun dan mahu terus mandi setelah melihat2 kakak2nya bersiap2..
Selesai menghantar SARAH ke rumah pengasuh..
Shasha

Saffiya hari pertama..baju tak dpt lg masa ni...huhu

Jam 9 pagi saya bergegas ke Plaza Alam Sentral atas urusan syarikat suami...Hati mula risau...
Sebab SAFFIYA keluar tadika jam 11.30..
Akhirnya urusan selesai betul2 jam 11.00
Saya terus bergegas ke Tadika dan sampai jam 11.45...alhamdulillah..
Semasa perjalanan utk mengambil SHASHA pula saya menerima panggilan dari sahabat lama tempat kerja dulu...
Mengajak berjumpa...
Terus saya bersetuju...
Selesai mengambil SHASHA jam 1.00 tengahari saya pulang ke rumah dahulu.Memberinya makan...nasi bungkus jer...kemudian jam 2.00 ptg saya menghantarnya utk ke sekolah agama..
Mujur sekolah2nya berdekatan dgn kawasan rumah..
Kemudian saya terus meluru ke Tesco, Shah Alam..
Tempat perjumpaan...yahoo..tak sabar rasanya...(hik)
masa kerja klinik dulu-dulu...

First word yg keluar dari mulut mereka berdua...
" Kak Ina dah kecikk...dah slim laa..."
Dalam hati sukanya..berhasil!!!
Dalam masa 6 bulan saya mengamalkan SET WANITA ANGGUN yg terdiri daripada BIDADARI,Q-SHE dan NUCELL..
Akhirnya...mmg ini kata2 pujian yg ingin saya dengar..Memberikan saya motivasi yg tinggi utk terus kekal sihat dan cantik dgn produk-produk hebat DCL...

Seronok berbual2..masa tidak mengizinkan utk lebih lama...
Sempat saya promo SET ANGGUN pada salah seorang kawan saya yg sudah berkahwin iaitu Lia..Katanya dia mmg berniat sgt nak kecikkan badan yg dah terlampau kembang...
Dia sudah mencuba bermacam2 produk termasuk pemakaian baju dalam atau corset..tetapi tidak berhasil...Katanya yg paling tak tahan masa pakai corset..rasa lemas sgt...
Lia seorang jururawat..pastila kerjanya memerlukan dia banyak bergerak dan mengeluarkan banyak tenaga..Jadi itulah luahan pendapatnya...
At last dia kata...insyallah dia akan cuba SET ni..alhamdulillah sampai niat saya untuk kongsikan manfaat kebaikan produk utk melihat kaum sejenis saya lebih cantik dan sihat...
Jam 4.30 ptg saya mengundurkan diri...huhuh
Sedih jugak...tapi gembira lepas rindu...(hik)
Saya bergegas ke Puchong..kembali ke ofis suami kerana ada urusan yg perlu diselesaikan...
Siap sudah urusan..jam 5.45 saya bergegas untuk mengambil Shasha pulang dari sekolah agama..
kemudian mengambil Sarah dirumah pengasuhnya...
Setibanya dirumah...saya sempat rehat dlm setengah jam...sempat lg membasuh kain...kemudian mandi...bersiap2 pulak utk MAJLIS ILMU...di mana lagi tentulah di Wisma DCL...
Dan sampai ke rumah hampir jam 12.30 tgh malam...

Alhamdulillah..saya lalui hari yg padat dgn tenang dan bertenaga..
Terima kasih kepada produk2 hebat ini...dan tentu sekali terima kasih yg paling istimewa buat suami yg begitu memahami...
Our wedding 3 October 2003..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan