Jumaat, 27 Januari 2012

Back to nature...

Rabu@25 Jan..
Saya sekeluarga meluangkan masa ke Sg Tua atau lebih dikenali dgn Ulu Yam..Request dari anak2 yg dah lama minta..Alhamdulillah dpt kami tunaikan..Kami sekeluarga lebih suka pergi mandi manda air terjun dari air laut..Bayangkan sejak usia Shasha 3 bulan..suami sudah mengajarnya masuk hutan dan nikmati alam ciptaan Tuhan..
Begitu jugalah dengn Saffiya dan Sarah..malahan semasa Saffiya berumur 6 bulan saya dan suami dah bawanya menikmati kesejukan air sungai....Dan ianya seolah menjadi tempat paling bagus dan baik utk kami sekeluarga menenangkan fikiran dan minda.Sambil menghirup udara yg nyaman dan dikelilingi tumbuh-tumbuhan yg menghijau..mmg amat mendamaikan...
Malang tidak berbau..mgkn kerana terlalu excited atau apa saya terjatuh kerana tak perasan ada satu lg anak tangga utk saya turuni..akibatnya lutut kiri terluka dan bahagian pergelangan kaki terseliuh..sudahla ketika itu mendukung si kecil Sarah..Mujur dia tak luka...menahannya dari jatuh...
Mula2 kena mmg tak terasa langsung sakitnya...mgkn kerana gembira melihat anak berseronok main air...tak ingat langsung kaki yg sakit...(hik)..datang utk berseronok bukan utk duduk saja...
Sedikit gambar kenangan...










Dan ini pula keadaan kaki saya yg terpaksa di bandage utk melegakan sakit dan bengkak...bila balik baru terasa berdenyut2nya...mujur suami byk membantu...malam tue beliau yg melakukan kerja2 rumah..terima kasih sayang..
bengkak kan...
Mmg kaki saya tak boleh me'napak'..bila letak jer sakit sangat...kemudian saya makan DBLESS dan AMAZING sebanyak 4 sudu besar dan rehat dgn tinggikan kaki...
Alhamdulillah..keesokkan harinya sakit dan bengkak berkurangan dan saya dah boleh menapak tanpa rasa sakit kuat..malahan saya boleh membawa kereta..manual plak tue...
Terima kasih kpd produk yg banyak membantu saya...Tidak perlu ubat penahan sakit yg mengandungi DADAH dan STEROID..hanya kembali kepada semulajadi dan dgn izin Allah segalanya kembali pulih...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan