Sabtu, 14 Januari 2012

Opps! I did it again...

Teringat lagu nyanyian Britney Spears...Opps ! I did it again...

Bukan nak cerita pasal lagu..
Tapi tajuk lagu tue sendiri..mmg sesuai dgn apa yg ingin saya coretkan hari ini..Saya semakin bersemangat utk meneruskan lagi perniagaan ini.. 

I'm so proud ...

Semalam, syarikat DCL mengungguli sekali lagi anugerah BEST BRANDS,dari SME Brand iaitu Best Brand Network Marketing Asia Pacific untuk 3 tahun berturut2...(2009,2010 dan 2011)
Wahh..mmg hebat...!!!
Tidak salah saya berada disyarikat ini...
Sudah terbukti kewibawaan seorang anak MELAYU dalam menjayakan sebuah syarikat yg HEBAT..
Itulah sebab2 yg paling ketara kenapa saya suka dan sayang akan bisnes ini...
Bukan sahaja produk2 yg berkualiti dan mempunyai REPEAT SALES tinggi..malahan perolehan pendapatannya juga amat memuaskan...

MODAL RM 2K...ini barang2 nya..KOPI out of stock..KIV

Justeru itu..saya tidak teragak2 utk mengeluarkan modal sedikit demi sedikit utk bisnes ini..Sebab saya nampak kelebihannya yg tidak mungkin akan saya perolehi dari mana2 bisnes lain...
Hanya bermodalkan RM 2k..anda sudah boleh mulakan perniagaan anda sendiri...Malahan anda diberi pilihan lagi utk mulakan dgn modal paling kompetitif iaitu RM 1658 ,RM 688 dan RM 762..
Anda dapat produk yg GERENTI boleh JUAL..
Sedikit pengetahuan dan pengalaman menggunakan PRODUK sudah cukup MODAL anda utk menjualnya...
Caranya anda hanya berkongsi apa yg anda rasa...itu sahaja!!..
Gunakan anugerah Allah paling hebat iaitu mulut utk kongsikan kebaikan kepada semua...

Jika anda mahu mulakan bisnes bersama saya..Ingin berada didalam team yg betul..Ingin berjaya...Ingin jadi KAYA...Just follow me..I'll guide u all the way...
Booked appointment hari ini...call me or sms jer...

"Jgn bazirkan wang anda mengalir tanpa tujuan..mulai hari ini gandakan wang anda dgn cara yg betul...mudah2an anda perolehi manfaat darinya..."



Tiada ulasan:

Catat Ulasan