Ahad, 29 Januari 2012

Bermula dengan cemerlang..

TEAM CANTEK...join us today..
 Tajuk hebat!!!
Bagaimana?!..Macamana?!
Hari yg benar2 mengujakan saya sebagai seorang yg setia dgn DCL...
Hadiah yg paling berharga dari syarikat utk pengedar2 seperti kami...kerana DCL is MY BUSSINESS..

Di ajar bagaimana menolak bantahan...
Hebatnya pengasas yg sentiasa mendengar idea2 baru dari kami..
Sedia menerima penambahbaikan yg amat hebat...amat lumayan..amat TERUJA...(hik)
Itulah tujuan seminar BDC dijalankan...
Majlis ilmu yg tidak rugi anda luangkan sedikit masa...
Plan paling hebat yg pernah saya lihat..
MOTO..Lebih Adil Lebih Sukces tidak pernah dipandang remeh oleh pengasasnya...
Plan Pemasaran yg begitu hebat...terhebat di rantau ini..
Mudah utk anda jana pendapatan...Mudah anda jadi KAYA...

Bakal JUTAWAN...tiada yg mustahil

Bagaimana?
Saya suka kongsikan Plan Pemasaran hebat ini...
Be in the right TEAM..saya tunjukkan caranya...
Saya tidak suka TAMAK dan KAYA sorang2...(hik)
Mulakan transformasi anda tahun ini..dimana dgn kuasa hujung jari anda mampu keluar dari ZON SELESA anda hari ini... 
Booked Appointment hari ini juga..
See me in person..then u decide..how good to be a part in this bisnes.....and be in our big family...

DCL big family...





 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan