Jumaat, 20 Januari 2012

Happy sgt..

Semalam saya menerima panggilan yang tidak disangka2...
Saya diterima utk menjalani kursus jangka pendek di GIAT MARA..Happy sgt2...syukur alhamdulillah..
Saya suka memasak..lebih2 lagi membuat kek dan biskut..Dessert dan mcm2 lagi..Kursus yg sy dapat pun adalah Kursus Bakery dan Confectionary..bestnya...xsabar menanti tarikh keramat tue...dlm bulan Feb atau Mac nanti..(hik)
Apapun lambat atau cepat segala2nya adalah ketentuan dari Allah SWT...
terima kasih kerana memperkenankan doa hambamu ini...
mmg niat saya dari dulu lagi hendak menambah ilmu ini..alhamdulillah akhirnya termakbul..
Bisnes DCL tetap saya jalankan...ini adalah satu bidang baru utk saya ceburi..Tidak salah menceburinya bukan..? Bukankah ilmu itu bersifat UNIVERSAL...jd cari dan dapatkan selagi ada kudrat...
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan