Isnin, 2 Januari 2012

Berubah!!

Baguskah perubahan?!
Sudah bersediakah anda dgn perubahan?!
Sekali anda membuat keputusan utk berubah..sejak dari itu juga putarannya akan mula berputar...
Sama jua la..jika anda ingin dapatkan keputusan yg baik dalam ujian..tentu sekali anda berubah..rajin membaca,mengulangkaji pelajaran,mengambil tuisyen dan sebagainya...
Yg sebelum2 ini anda seorang yg pemalas, bersikap sambil lewa dan biarkan takdir menentukan segalanya...
Itu jika anda seorang pelajar..ingin dapatkan markah terbaik pasti anda berubah menjadi luar biasa hebat!!!
We Are DCL Agent Beauty..Come and Join Us now!!!

Sama jugalah jika anda inginkan perubahan dlm hidup anda...Hakikatnya apa sebenarnya tujuan anda utk berubah?!
Tentu sekali semua berkeinginan tinggi utk sesuatu...
Siapa yg tidak cemburu melihat sahabat2 atau kenalan2 lama yg dulu akademinya paras2 hidung kini bergelar JUTAWAN...
Melihat mereka memandu kereta2 mewah..memiliki rumah besar...
Kehebatan org yg sebegini adalah kerana dia keluar dari kebiasaan.Tahukah anda kuasa minda yg menggerakkan segala apa yg kita inginkan...
Contohnya..jika kita mahu makan Nasi Ayam..tentu sekali kita mencari Nasi Ayam..Kita dah setkan yg kita mahu makan juga Nasi Ayam...Dan kita berusaha mencarinya...Akhirnya kita menjumpainya..dan ianya satu nikmat dan kepuasan yg tidak terhingga...
Sebenarnya kita adalah apa yg kita fikirkan...
Jika kita fikir..aku tidak mampu...aku tidak kuat seperti kau...aku cepat patah semangat..aku tidak boleh...
semua perkara2 yg down2 menghuni pemikiran anda...
Kenapa kita tidak tukar perkataan2 negatif itu menjadi positif..
Jika selama ini orang sekeliling kata kau tak boleh...dalam hati dan pemikiran tanamkan..aku boleh...aku boleh..
Percayalah kuasa minda amat kuat pengaruhnya dalam menggerakkan apa yg ingin kita lakukan...
Sama jua la jika anda mahu berniaga...jgn sekali kali salahkan perniagaan jika anda GAGAL...Ramai yg berkata aku tidak pernah berjaya dalam perniagaan yg aku lakukan...Tanya diri kenapa dan mengapa...
Tanyalah org2 yg dah berjaya..apa pergorbanan yg telah mereka lakukan...Apakah dugaan yg sering menghuni tak kala mahu mencapai setiap tangga2 kejayaan...Tahukah anda rata2 yg berjaya dlm dunia perniagaan ini adalah insan yg dulu biasa2 ajer...Mereka terdiri dari pekerja kilang,seorang cikgu,ibu tunggal,surirumah dan sebagainya....Mereka bukan dilahirkan sebagai JUTAWAN tetapi mereka realisasikan kuasa minda mereka utk bergelar JUTAWAN..
Saya semakin menghampiri tangga2 kejayaan ini..
Saya beri tempoh 5 thun dari hari ini utk realisasikan impian saya..
Marilah bersama2 saya menikmati ganjaran2 hebat dlm menjalankan perniagaan ini.Andai seorang yg berjiwa kental dan tahan dgn tekanan..anda adalah org yg saya cari...
Seminar ROAD TO CROWN 2010


Booked appointment anda hari ini...
Saya bimbing anda sehingga ke puncak kejayaan...Itu janji saya!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan