Ahad, 8 Januari 2012

@ DOME, KLCC

Semalam saya hadirkan diri ke KLCC..
Saya tidak keseorangan tetapi ditemani anak sulung saya, Shasha..
Untuk apa saya kesana..
Mimi my bisnes partner juga turut serta..
Suka dgn semangat mimi...dia nak buat all out utk this year...
Mimi sudah berada didalam team yg betul..
Pasti berjaya...insyallah...selagi ada USAHA dan DOA..
Segala2nya pasti jadi KENYATAAN..
Ada perjumpaan untuk TEAM CANTEK..Meeting group and Personal touch by my leader Kak June Cantek or KJC...

Shasha with Yana and Mimi
 
Yana, Mimi, KJC and me...picture taken by my daughter..

Membincangkan misi dan visi dan perancangan tahun 2012..
Banyak juga idea2 bernas dan baru yg dapat kami kongsikan...
Team yg betul dan bagus adalah sentiasa memanfaatkan sesuatu supaya lebih maju kehadapan...Perlu ada strategik dan perancangan...Perlu set GOALS!!

KJC betul2 komited dgn apa yg dilakukan...
Terima kasih pd KJC..dia benar2 leader yg hebat...Bersyukur saya kepada Allah SWT kerana dipertemukan dgnnya...Saya sudah berada di landasan yg betul..Jadi..utk apa saya berundur...
FIGHT utk pangkat ke-4 tertinggi dlm DCL...Diamond Director...
I can DO IT...nak dapatkan bukannya saya perlu bertungkus lumus sorang2..tetapi dgn kekuatan TEAM CANTEK segala2 PASTI..

Suka lihat cara kami bekerja secara berkumpulan..Anda pernah buat tapi GAGAL...Jgn putus asa...Kami sedia membantu anda..
Join TEAM CANTEK hari ni...
Booked appointment...and saya akan ceritakan how we do it....







Tiada ulasan:

Catat Ulasan