Rabu, 21 September 2011

Anak-anakku..

Anak-anak adalah anugerah yg hebat..
Kitala yg mencorak perjalanan hidup mereka..
Bagi saya merekalah kekuatan saya..
Walaupun adakalanya keimanan saya tergugat dgn karenah-karenah mereka...
Amarah saya kadang2 meletop jugak..
Sy hanya insan biasa..tahap kesabaran sampai mana jer..
Membesarkan 3 org puteri bukanlah sesuatu yg mudah..lebih2 lagi anak2 saya adalah kanak-kanak yg aktif dan sentiasa kreatif..
Bukankah kanak-2 nakal itu tandanya BIJAK..
Ya..saya akuinya...
Saya pula mengamalkan AMAZING dan D-GNIUS kepada anak2 sy..
Perkembangan mereka mmg cukup membanggakan..alhamdulillah jarang sakit..DEMAM,BATUK ataupun SELSEMA..

SHASHA ZULAIKHA 7 tahun
Perkembangan pembelajarannya nampak lebih baik dari sebelum ini.Ada peningkatan malah lebih berdaya kreatif..



SAFFIYA ALIEYA 4 tahun

Petah berkata2..lebih yakin bertemu dgn org ramai,aktif periang...terlalu kreatif sampai tak larat nak layan..

SARAH MIA 1 tahun 1 bln

Si profesor semua nak tahu..inilah dia..si kecil yg paling nampak ketara daya pemikirannya.Cepat dapat apa yg diajarkan..berdikari..




AMAZING & D-GNIUS & E-GNIUS

Produk terbaik adalah utk dikongsikan..
Hubungi atau SMS saya utk dapatkan PRODUK yg HEBAT ini...
Pn Ina B'Bidadari 012-3171593





Tiada ulasan:

Catat Ulasan