Rabu, 21 September 2011

TAKUT

MY HAPPY FAMILY



Ada yg TAKUT jadi ORANG KAYA...
Bg saya nak TAKUT apa?
Pendapat saya...
Saya suka jadi ORANG KAYA..
..dan nak sangat jadi KAYA...
KAYA bagi saya maksudnya cukup meluas...
Bukan KAYA pd HARTA BENDA sahaja..
Malah kaya AKHLAK dan IBADAH...
Semuanya harus berlaku SEIRING...
Tika inila kita perlu berusaha lebih KUAT..
Semasa kita MUDA..
Semasa kita masih SIHAT...
Inilah masanya kita lakukan suatu perubahan pd diri sendiri...Bukan hanya melihat org lain...
...jadikan motivasi bila melihat orang lain berjaya...
bahawa kita juga BOLEH...
Bukannya mengalah sebelum berlawan...
Cari kekuatan dlm diri...
Cari suntikan POSITIF..
Bukan mudah....bila kita mahu sampai ke tahap yg di ingini...ketika itulah pelbagai DUGAAN akan muncul...Syukuri DUGAAN itu kerana itulah KEMENANGAN kita nanti...
Bangun,Bangun,Bangun..walau berapa kali kita JATUH...
Percaya bahawa setiap USAHA pasti ada GANJARANnya samada ia datang LAMBAT atau CEPAT...
Dan...saya sedang melalui FASA demi FASA dugaan ini...
Apa yg saya harapkan..saya mampu meneruskannya..saya jadi KUAT demi ingin mengubah EKONOMI keluarga...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan