Ahad, 25 September 2011

Mencari rakan niaga

Saya ingin mencari rakan niaga yg benar2 berminat dlm memasarkan produk kecantikan dan kesihatan.

Seorang yg kerja kuat dlm memajukan diri sendiri..
Yg sukakan cabaran dan kuat semangat..
Yg mahu keluar dari ZON SELESA..
Yg ingin kongsikan kebaikkan PRODUK..

Mudah bila bekerja dgn saya..
Saya lakukan secara berkumpulan...
Saya boleh menjadi LEADER dan SAHABAT yg baik pd anda..

Join team saya hari ni..
INA B'BIDADARI 012-3171593..

Hanya dgn bermodalkan RM 688 sahaja!!!
Anda terus nikmati KEAHLIAN PERCUMA seumur hidup..
Anda perolehi sekotak NU~CELL(produk baru)/4 sachet PEK PERCUBAAN dgn harga RM 20..
Anda nikmati 200 pv utk permulaan cepat ini..
Anda dapat 3 jenis produk dimana anda boleh GUNA atau JUAL utk dptkan UNTUNG RUNCIT..
4 kotak NU~Cell,4 botol Bidadari,4 botol Aduka..
Cepat! Cepat! Cepat!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan