Sabtu, 17 September 2011

Terima Kasih Pn.Aina(Tmn Andalas,Klang)



2 3 hari yg lepas sy terima sms dari Pn.Aina..
Mengatakan beliau adalah pengguna produk DCL.
Berbalas2 msg..akhirnya beliau setuju membuat pembelian 1 BIDADARI dan 1 NUAGE...
tapi beliau bertanya boleh ke membeli dgn saya..sedangkan beliau jd ahli sebelum ini dgn org lain...
Sy hanya tersenyum dan membalas smsnya..
Boleh saje..asalkan masih ahli...
Bg saya...servis sy tidak terhad kepada orang bawahan saya malah keseluruhan pengguna yg menggunakan PRODUK DCL ini..
Kerana sy akan miliki 6% rebet bila sy tebus semula barang2 yg Pn.Aina beli dari saya...
Mudah bkn bisnes ini...
Dgn sesiapa saja anda boleh berurusan...
Adalah satu BONUS BESAR bg saya jika pengguna adalah bisnes partner sy juga...
Sy sedang menuju ke arah menyebarkan sayap perniagaan sy..
Pd mereka yg berada di sekitar KLANG..
Boleh terus dapatkan barang melalui saya...
Saya sedia membantu anda...tidak kira anda AHLI atau BUKAN AHLI...

Hubungi atau SMS
Pn.Ina B'Bidadari 012-3171593

1 ulasan: