Khamis, 22 September 2011

Cantik dan Sihat

KJC,KAK SU and ME (BEFORE JOINED THE BIZ)

Mengapa kita perlu cantik dan sihat?
Untuk siapa?
Kita bknnya ARTIS..jd tatapan umum...

Ubahla cara berfikir...
Jgn hanya berfikir dlm satu batas..
keluar dari batasan itu...slgi ianya utk kebaikkan diri sendiri...

Ada yg tanya pd saya..
Buat apa nak cantik2...sapa nak tgk...
Nak cantik2 depan suami sudahla...
SEBELUM SET WANITA ANGGUN with MY BELOVED HUSBAND

Bukankah yg penting niat kita..
Pasti anda suka dipuji...
begitu juga saya..lebih2 lg pujian itu dtgnya dari org yg kita sayang...
SELEPAS SET JELITA ANGGUN 2 BLN
KAK SU BIDADARI and ME..(STUDY MY BIZ)

Saya suka kelihatan cantik...
Bg saya ia adalah satu cara saya manjakan diri ini...
Menerima pujian dari suami dan anak2 adalah satu BONUS bg saya..
Menerima pujian dari org lain menandakan sy berjaya menjaga penampilan saya...
Saya sukakan produk SET JELITA ANGGUN..
Benar2 mengubah diri saya...
Saya berjaya turunkan berat badan...kulit semakin cantik dan semakin bertenaga...
Pendek kata KETAT<PEJAL<GEBU...
HARGA tidak menjadi masalah..kerana produk ini ternyata TERBAIK dan BERKESAN..


BIDADARI + NUAGE + Q-SHE
 Surirumah,Wanita Berkerjaya,Remaja sesuai menggunakan PRODUK ini...
TIADA KESAN SAMPINGAN..

Rasai perubahannya dlm masa 2 minggu...

Hubungi atau SMS
Pn. Ina B'Bidadari 012-3171593

Tiada ulasan:

Catat Ulasan