Khamis, 29 September 2011

SUPERMAK


..ini bukan nak cerita kisah SUPERMAK kat TV3 tue...
tapi saya tak ubah seperti SUPERMAK..lebih baik panggil saya SUPERMAMA...hihih...

mmg penat sebenarnya menguruskan rumahtangga sendirian...dari urusan menghantar dan mengambil anak sekolah,menyediakan makanan,membasuh dan melipat kain,menyapu,mop lantai,basuh tandas,cuci bilik,sediakan makanan...semua kerja2 itu saya lakukan sendiri tanpa bantuan suami...
Suami saya bukanlah tak membantu..tapi kalau hari2 keluar awal balik lewat tentula kebanyakkan tugasan rumah jatuh pd saya...

Saya boleh dikatakan surirumah separuh masa kerana saya bekerja di syarikat suami sendiri...sy pula jenis yg tidak boleh nak duduk diam jer...kdg2 saya turut ikut suami ke tapak projek..jumpa customer suami dan sentiasa menemaninya...saya juga suka memasak..ada masa terluang sikit mesti mencuba resepi baru..

Menguruskan 3 anak dara yg semakin membesar mmg cabaran yg besar..lebih2 lagi anak2 saya jenis yg aktif...(kanak2 D-Gnius mmg HYPER tapi CERDIK..)

Saya pula mcamana nak kekalkan kecergasan dgn tugasan2 yg amat padat setiap hari..kalau orang lain dah tentu boleh pengsan..jawabnya...
BIDADARI + NUAGE + Q-SHE

Alhamdulillah..SET WANITA ANGGUN byk membantu saya...
Saya kurang rasa mengantuk jika tidur lewat..bertenaga hingga ke malam..kurang rasa letih..bangun pg senang..tak liat..malah lebih banyak masa utk anak2 dan suami...tiada lg alasan2..malasla..tak laratla..penatla...
Kulit saya menjadi lebih mulus..awet muda..kurang kedutan..masalah sembelit tiada..yg paling best berat badan saya turut turun...

Dan sekrang suami terkejut melihat perubahan saya...
Saya bangga dapat melakukan kerja2 tanpa alasan...

Dapatkan produk yg terbaik ini...dan anda juga bisa bergelar SUPERMAK...

Beli sekarang dgn harga PROMOSI menarik..hanya RM 190.00
Biasa RM 223.00...

Hubungi atau SMS
Pn. Ina B'Bidadari 012-3171593

Tiada ulasan:

Catat Ulasan