Rabu, 28 September 2011

siapa saya..

Saya KINI...

Ramai yg tertanya2..siapa saya...
penuh dgn semangat..penuh dgn inspirasi..sentiasa mengeluarkan charge +ve..(itu apa yg sy dgr..)

Saya hanya insan biasa...dtg dari keluarga yg sederhana...pendidikan saya hanya setakat SPM..
Kiranya dulu saya juga pernah menjadi seorang yg pasif..malu dan kurang keyakinan diri...pernah juga hanyut...
mula diperkenalkan dgn BISNES menarik ini..

Apa yg membuatkan saya berubah?
Sebab sy rasa sudah tiba masanya...
Saya tidak mahu lagi berada ke charge -ve..sy mahu terus positif...tapi bagaimana sy harus menjadi seorang yg POSITIF..
Jawapannya mudah..
Saya ceburi bidang perniagaan...
Bersama2 belajar dan terus belajar..

Perniagaan yg macamana?
Saya mahukan perniagaan yg bagus..sentiasa menolak saya ke arah menjadi diri saya yg lebih baik...yg memajukan diri dunia dan akhirat...
Saya temuinya dlm De Classic Life (M) Sdn Bhd atau DCL..
with my GREAT2 LEADER yg sentiasa menyokong..

oh..perniagaan MLM..
Kenapa?..apa yg bagusnya dlm MLM..jika anda memilih MLM yg betul...anda akan rasa kelainannya..Bukan saja dari segi ekonomi malah lebih kepada mempertingkatkan serta mengeluarkan 'x' dlm diri...serta membawa kita kepada berkongsi kebaikkan produk...
BEST BRAND 2009 & 2010

bagus ke produk2nyer...
Soalan sebegini mmg selalu menghuni...
Saya katakan BAGUS bukan sekadar 'omong-omong' kosong..sbb saya sendiri sudah mencubanya...hendak menjual sesuatu adalah seeloknya saya mencuba dulu produk tersebut..bukankah lebih berkat usaha kita jika kita JUJUR...renung2kanlah...
GREAT PRODUCT...

produk ni terhad utk dewasa jer ke...?
Produk2 keluaran DCL bersifat UNIVERSAL..boleh digunakan utk semua golongan dari bayi,kanak-kanak,remaja,dewasa dan warga emas...
IN GOOD TEAM...

takutla..ada kesan sampingan...?
Produk2 ini lebih kepada HEALING CRISIS...bukannya KESAN SAMPINGAN..kesan sakit,tumbuh ruam dan sbgainya adalah proses membaikpulih dan penyembuhan..

Alhamdulillah..sepanjang saya menjalankan perniagaan ini..saya telah banyak membantu mereka yg mempunyai masalah kesihatan & kecantikan..dan mereka2 ini sedang menuju ke arah kehidupan yg lebih bermakna...

Hubungi atau SMS sy...
Pn. Ina B'Bidadari 012-3171593

2 ulasan:

  1. ina dahpun berubah kepada seorg yg sgt2 positif.. dan berdaya maju..
    itupun saja dah menunjukkan kejayaan ina oready!!

    good job

    BalasPadam
  2. terima kasih kak su...jika Allah SWT tak pertemukan ina dgn kak su tentu ina tidak seperti hari ini....

    BalasPadam