Rabu, 28 September 2011

ketika dulu...

dulu..bila sebut nak jana income sampingan sy tak pandang pd syarikat ataupun produknya..
yg nampak hanya income yg beribu riban..
ms tu saya gelap mata..tgk income mcm tue sy rasa sy pun boleh..tpi sy silap...
bila saya hanya melaburkan wang ringgit ke dlm sistem...selepas itu sy tidak di bimbing..dapat LEADER yg hanya mahu dia 'KAYA' sorang2...
Benarlah pengalaman mengajar kita erti dewasa..mematangkan fikiran setiap keputusan yg kita buat..
apapun kita perlukan seseorang yg boleh membimbing kita...
penguat semangat..pencetus kebolehan sebenar diri kita...
Pernah satu saat saya jd anti pd MLM..sbb sakit hati,bengang...beribu sudah dikeluarkan tapi hasilnya TIADA...
Kini..sy tidak mahu bersikap sebegitu...

Benarlah..."jgn salahkan apa yg di sampaikan tapi salahkan fikiran yg mentafsirkan.."
Saya kini lebih BIJAK...lebih MOTIVASI...

Tentula, sekarang saya tersenyum sbb segala usaha saya membuahkan hasil..belum tahap LUMAYAN tapi inilah titik permulaan saya...
Saya gembira dgn apa yg saya lakukan sekarang..tiada TEKANAN..dan yg paling penting saya JUJUR dlm bisnes ini...
Insyallah bila kita JUJUR..ia akan di bayar dgn JUMLAH yg BESAR...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan