Khamis, 29 September 2011

TEAM B'BIDADARI

Bersama2 sahabat lama semasa bekerja sebagai PEMBANTU KLINIK

Jadi sebahagian dari team saya...
Mari kita mengorak langkah kejayaan bersama2...
Dlm diri saya tiada istilah...PILIH KASIH...
Sesiapa yg berada di dalam TEAM saya adalah insan2 yg HEBAT...
Saya sedang mencari mereka yg benar2 ingin berubah ke arah kehidupan dan pemikiran yg lebih POSITIF...
Yg mahu ditunjuk ajar..yg mahu terus belajar...
Sbb saya adalah insan yg sentiasa ingin belajar...
REUNION 2011 KLINIK METRO MEDICS

Saya mahu kejayaan demi kejayaan dicipta di bawah bimbingan saya..jika saya salah, tolong tegur2kan..insyallah saya akan cuba jatuhkan EGO saya utk terima semua teguran utk kebaikkan saya..sbb saya hanya MANUSIA BIASA..bukannya MALAIKAT yg kadangkala melakukan kesilapan dan adakalanya hati akan terusik juga...
Bersama KJC..

Bagi saya, tidak kira anda hanya pengguna atau serius menjalankan bisnes ini...Anda tetap HEBAT..tiada dalam kamus saya...yg serius didulukan yg main2 ditinggal2kan...
sebab tanpa anda siapala saya disini...
With Kak Su and my daughter Shasha...
Berila saya peluang utk membimbing anda walaupun saya juga masih dibimbing...Berila saya ruang menjadi sahabat anda...
Saya sudi berkongsi permasalahan anda...kerana setiap permasalahan itu PASTI ada jalan keluar..

Hubungi atau SMS utk pertemuan 4 mata bersama2 saya...saya seorang yg SIMPLE...dan suka tersenyum...:-)

Pn.Ina B'Bidadari 012-3171593

Tiada ulasan:

Catat Ulasan