Jumaat, 30 September 2011

RED GUARA CAFE



Best betul menikmati RED GUARA CAFE time sejuk2 ni...
Aromanya saja dah cukup buatkan saya terpikat..
Satu2nya kopi terbaik pernah saya nikmati...
Bukan saja rasanya yg sedap malah ia menjadi penawar kepada penyakit saya...hihih
Sakit apa yea...?
nak tahu al kisahnya..saya ni seorang pengidap MIGRAIN yg tegar...klu kurang tidur..terlebih terdedah kepada matahari..mulala..
Percaya atau tidak sudah bertahun2 saya tak minum NESCAFE....bukan sebab tak sedap..tapi mmg sy tak tahan...lepas setengah jam minum terus MIGRAIN dan siap pakej GASTRIK sekali...lepas pd tue sy jadi takut nak minum.....
Tahun 2009 saya bertemu dgn RGC...
First time minum..ermm..mcm kopi biasa jer...
tapi setelah sy jdkan amalan semula JUNE 2011 lalu..saya akui perubahanya...kehebatan kopi ini...
Benar2 memberikan 'SELERA' baru pada saya...
Saya jd GILA RGC...
Bila saya terasa sakit sikit2 di bahagian kepala..cepat2 saya bancuh 2 sachet terus dan minum...lepas 1 jam..alhamdulillah LEGA...
Begitu juga bila GASTRIK dtg...bancuh 2 sachet dan campur 1 sudu besar AMAZING...
Alhamdulillah...LEGA juga...
Yg paling best suami saya juga turut merasa perubahannya...
Beliau kata sakit kepala dah takde..maklumla suami saya kerja tak menentu waktu...balikpun agak lewat malam...bangun pagi rasa badan lebih bertenaga...skrg seblum tidur pasti saya bancuhkan RGC dan 2 sudu ADUKA...(minum terus selepas ambil RGC)....


Kini kami sekeluarga jarang2 sangat tak sihatnya.Terima Kasih DCL

Tiada ulasan:

Catat Ulasan