Isnin, 5 September 2011

POSITIVE


Kdg2 malas nak berurusan atau bersembang dgn org yg suka menjatuhkan semangat kita...
selalunya org yg paling dekat suka berbuat demikian...Mereka takut akan kegagalan..sentiasa NEGATIF..

Biarla mereka kata apapun..bagi saya setiap apa yg dilakukan perlu usaha berterusan..
Ingin hidup mewah perlu ada pergorbanan..
Jgn terlalu mengharapkan rezeki dtg bergolek..
Mungkin kerana kehidupan saya sblum ni di belenggu dgn pelbagai masalah kewangan membuatkan mereka kurang yakin dgn apa yg saya lakukan skrg...
Tolonglah...tak selamanya saya akan berada ditahap itu..
xkan saya mahu terus menerus hidup begitu...
tentu sekali saya mahukan perubahan dlm ekonomi keluarga saya...
Suami saya sering dipandang rendah...
tapi saya sebagai isteri sentiasa berada disisinya...
Menguatkan semangatnya..dan menyokongnya..
Begitu juga dgn dirinya yg byk menyokong saya melakukan bisnes DCL ni...
Kesungguhan yg saya tunjukkan utk keluar dari rasa 'SELESA' membuatkan dia KAGUM..
Saya selalu tanamkan fikiran POSITIF pd diri sendiri,suami serta anak2...
Diri perlu sentiasa MUHASABAH DIRI...
Insyallah kejayaan pasti berpihak pd kita...




Anda sebenarnya ada 'X' di dlm diri..
keluarkan ia...bantu diri sendiri menempa kejayaan demi kejayaan...keluar dari kotak fikiran yg KOLOT...

Pedulikan apa org nak kata..jika betul bleh jdikan sempadan..jika menjatuhkan anda perlu terus bangkit..bukan mengiakan..

Saya boleh membantu anda..insyallah...
selagi anda mahu membantu diri anda sendiri...

HUBUNGI atau SMS atau EMAIL

PN.INA B'BIDADARI 012-3171593
inabbidadari@gmail.com

2 ulasan:

  1. suka baca entry ini.. sangat memberi motivasi!!
    teruskan melahirkan entry2 yg menarik, sesungguhnya anda mmg seorang leader hebat!!

    BalasPadam
  2. terima kasih kak su..belajar dari kegagalan...sentiasa POSITIF melangkah maju kehadapan...insyallah kemenangan dipihak kita..

    BalasPadam