Jumaat, 30 September 2011

Hari ini...

Bila hari ini...orang pandang rendah pd saya...
Memandang saya dgn sebelah mata..
Hanya kerana saya masih belum tempa kejayaan..
Saya tak kisah dgn orang2 yg cuba menjatuhkan saya..saya lebih rasa kisah bila apa yg saya ingin capai tidak dicapai bersama2 saya...
Banyak lagi ilmu yg tidak cukup didada saya..
Saya masih lg belum berpuashati..saya masih mahu lagi belajar dan belajar..
Baru2 ini saya terima satu info yg amat berfaedah dari seorang teman FB..
Tips2 bila bercakap dgn orang...bagaimana menggunakan tone suara yg sedap di dengar dan membuatkan apa yg kita cakap itu sampai...org tak mengantuk bila dgr kita berucap..samada menggunakan MIC atau secara berhadapan...
Teringat saya 2 minggu lepas...
Saya dah buat nota tapi masih xmampu melontarkan penceritaan yg baik..
Ya..sy masih kurang pengetahuan..Pengetahuan tentang apa yg ingin sy ucapkan..Saya masih fresh dlm bidang ini..dan insyallah akan saya ubah menjadi yg lebih baik di masa hadapan..
Saya tidak malu utk belajar atau bertanya..kerana semua itu ilmu...ilmu yg akan dikongsikan..
Samalah seperti ilmu yg saya dpt dlm bisnes ini...kebaikkan produk2nya...
Saya percaya satu hari nanti saya boleh berucap di khalayak ramai tanpa tersasul dan kelam kabut..
Saya pasti SAYA BOLEH...
Nantikan kejayaan saya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan